Jump to content

Ghost Legion - Clan talk

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, sommige mensen gaan naar school weet je, 3 uur... :7

vrijdag (sa) 20:00?

zaterdag (IV) 15:00?

Ik ben er misschien vanavond licht er aan of mijn vader een goede bui heeft, want anders stuurt ie me na 2 seconder van de PC af emo.gif

• Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BoerBanaan

692

• Dr.Oppai

427

• Casss

231

• Cabyon

182

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

dat maakt niet uit,dat moeten we bespreken en niet alleen daan maakt dat uit,eerst zeggen waarom jullie die tijd willen en dan bespreek ik met daan wat we doen.

Geplaatst: (bewerkt)

7 uur is voor mij het handigst want om ongeveer half 9, 9 uur ga ik de nieuwe uri geller kijken :bonk:

En Dave, je hebt gelijk hoor ik had ook niet zo 7 uur moeten zeggen, maar dat is meestal zo

Bewerkt: door BanaanDaan
Geplaatst:

7 uur is voor mij het handigst want om ongeveer half 9, 9 uur ga ik de nieuwe uri geller kijken :bonk:

Neppe shit komt vaak genoeg op TV hoor Daan.

Neppe shit komt vaak genoeg op TV hoor Daan.

Ik heb het één keer gezien, BOEH smile2.gif

Verder snap ik het admin systeem niet echt, onder alvl 5 kan je guns spawnen met id intoetsen alleen als je alvl 5 bent kun je ze met een menu spawnen. Dat snap ik niet want het komt op hetzelfde neer crazy.gif

Bewerkt: door Casss
Geplaatst:

En Dave, je hebt gelijk hoor ik had ook niet zo 7 uur moeten zeggen, maar dat is meestal zo

Vo0r mij is dat Top Gear om half 10 ;) dus 7 uur is perfect

Dave, ik denk toch dat we beter om 7 uur kunnen gaan, want dat is voor de meeste mensen het handigst.

Trouwens, wie komt er morgen op GTA:IV?

wat vinden jullie hiervan: 1272030398-160.png:D

Bewerkt: door BanaanDaan
Geplaatst:

Dave, ik denk toch dat we beter om 7 uur kunnen gaan, want dat is voor de meeste mensen het handigst.

Trouwens, wie komt er morgen op GTA:IV?

wat vinden jullie hiervan: 1272030398-160.png:D

ja is goed.

en dat plaatje is geniaal trouwens!

en uri geller is nep,stink huigelaar.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...