BoerBanaan Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Dat het zo nep is maakt het juist grappig
AeroCool (gast) Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 (bewerkt) we hebben een nieuwe lid bij D-Daniel hij is in proef tijd omdat hij niet aan onze alle ijzen voldoet welkom D-Daniel EDIT ik ben er natuurlijk morgen bij met IV hoe laat? Bewerkt: 23 april 2010 door dennis313
Casss Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) We hebben er een nieuw lid bij! Welkom D-Daniel, hij heeft een proeftijd omdat hij niet aan onze ijzen voldoet. EDIT: Ik ben er natuurlijk morgen bij met IV, hoe laat? Soms irriteer ik me aan je typfouten. Bewerkt: 24 april 2010 door Casss
AeroCool (gast) Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) We hebben er een nieuw lid bij! Welkom D-Daniel, hij heeft een proeftijd omdat hij niet aan onze ijzen voldoet. EDIT: Ik ben er natuurlijk morgen bij met IV, hoe laat? Soms irriteer ik me aan je typfouten. ik kan er niks aan doen ik ben erg moeilijk in leren en daarom is mijn spelling ook niet 100% maar de belangerijkse is dat je me snapt we hebben de dag voorbij laten gaan maar vanaf 22e bestaat de clan 3 maanden Bewerkt: 24 april 2010 door dennis313
Dr.Oppai Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 We hebben er een nieuw lid bij! Welkom D-Daniel, hij heeft een proeftijd omdat hij niet aan onze ijzen voldoet. EDIT: Ik ben er natuurlijk morgen bij met IV, hoe laat? Soms irriteer ik me aan je typfouten. Soms irriteer ik me aan mierenneukerij
AeroCool (gast) Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) meeting begint half 4 Bewerkt: 24 april 2010 door dennis313
Shotyoudie Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 meeting begint half 4 Was leuk alleen jammer dat sommige steeds disconnecten
AeroCool (gast) Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) meeting begint half 4 Was leuk alleen jammer dat sommige steeds disconnecten dat komt omdat Cabyon in de lobby zat en daar kwam ik er niet in en als hij joinde wert ik door gta gekickt was wel raar maar maak niet uit volgende keer beter ik krijg binnekort de filmpjes van IV van daan en dan is de recruit filmpje klaar Bewerkt: 24 april 2010 door dennis313
jvj Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Hey, wanneer gaan we nog een EFLC meeting doen?
BoerBanaan Geplaatst: 25 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Hey, wanneer gaan we nog een EFLC meeting doen? EfLC is geen officieel onderdeel van de clan, dus we doen niet echt vaak EfLC.
AeroCool (gast) Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) Hey, wanneer gaan we nog een EFLC meeting doen? EfLC is geen officieel onderdeel van de clan, dus we doen niet echt vaak EfLC. we doen het heel soms maar ik ga wel weer eens 1 plannen (vind het wel jammer dat het geen vaste onderdeel is) maar ik snap het wel omdat niet iedereen EFLC heeft kan iedereen op 1 mei om 15:00 bij schietlessen zijn??? je kan je nog steets aanmelden beste leden Daan en ik hebben een idee om schietlessen te doen in gta iv voor leden die niet goed in MP kunnen schieten die kunnen dan hier aanmelden en de leden die erg goed kunnen schieten kunnen zich ook aanmelden om te proberen les te gegeven als je een headset of microfoon hebt zal het uitleggen makkelijker maken en gaat alles sneler hier de aanmeldlijsten voor leering ja, ik doe mee met de schietlessen van clan GLheadset?: algemeen probleem met deatmatchen?:[/b] en voor leraar ja, ik wil lesgever zijn!van schietlessen van GLheadset? leerling 1. BanaanDaan 2. Gta-kneusje 3. BV_1993 4. thomas1010 5. Cabyon (als het lukt om te joinen) 6. 7. 8. 9. leraar 1. Dennis313 2. jvj 3. shotyoudie 4. 5. 6. 7. 8. 9. doelschijf 1.thegodfather91 en als het een succes wordt, gaan we het ook voor gtaforummers doen vrienden van de clan mogen nu ook aanmelden datum en tijd is nog onbekend de groepen op dit moment links leraar rechts leerling dennis313---------(binnekort bekend)JVJ---------banaandaan Bewerkt: 25 april 2010 door dennis313
BoerBanaan Geplaatst: 25 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Ik weet niet, we kunnen het ook wel een keer in de vakantie doen dan heb ik tijd zat.
AeroCool (gast) Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) Ik weet niet, we kunnen het ook wel een keer in de vakantie doen dan heb ik tijd zat. 1 mei is in de vakantie EDIT nog 42 post en onze topic heeft 1000 post Bewerkt: 25 april 2010 door dennis313
BoerBanaan Geplaatst: 25 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Ik weet niet, we kunnen het ook wel een keer in de vakantie doen dan heb ik tijd zat. 1 mei is in de vakantie Boeie, waarom zit je niet op skype?
Shotyoudie Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) Ik wil wel leeraar zijn met schietlessen kan aardig schieten xD EDIT: Alleen geen headset kan misschien wel praten met webcam microfoon maar dan moet ik alleen thuis zijn want mijn pc staat beneden. Bewerkt: 25 april 2010 door shotyoudie
Recommended Posts