Jump to content

Ghost Legion - Clan talk


BoerBanaan

Recommended Posts

  • Reacties 3.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    692

  • Dr.Oppai

    427

  • Casss

    231

  • Cabyon

    182

Top Posters In This Topic

Posted Images

AeroCool (gast)

Lol Sandra, hoe weet jij dat zo goed? :puh:

woon je daar in de buurt sandra?

Dat bedoelde ik niet hehe, maar dennis, ik ken jou en jij denkt te onschuldig :7

nee ik weet wel wat ze bedoelt :D:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een idee misschien kunnen wij de schietlessen verplaatsen naar zondag als het oke is.

ik weet niet, zondag is voor mij altijd een erg onvoorspelbare dag

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vinden jullie van mijn verhaaltje? :D

Het hele forum veranderd de laatste tijd, er stoppen mensen en er komen mensen bij. Dit is goed, het houd het forum levend, het geeft anderen ook de kans op een hoge rang. Een paar jaar geleden was Kai nog een klein lidje, maar hij was erg actief, organiseerde activiteiten. Het duurde niet lang of hij was een Superlid, maar nee: Dat was nog niet genoeg. Dus een tijdje later werd hij een heus Megalid. Is dat nog niet genoeg Kai? Nou, vooruit dan. Je hebt het verdiend, welkom bij de CREW

Ikkes, je was een goede Moderator die van alles organiseerde, hielp en het fora op orde hield. Je hebt het goed gedaan, helaas kan je niet altijd een Crewlid blijven. Een Megalid die ooit Crewlid is geweest is minstens zo goed, misschien na een lange tijd wel beter. Het forum word er niet leuker op als alles hetzelfde blijft. Zoals ik al zei: Het hele forum veranderd de laatste tijd, er stoppen mensen en er komen mensen bij. Dit is goed, het houd het forum levend, het geeft de anderen ook een kans op een hoge rang.

Ikkes bedankt, Kai succes!

- Cas

Link to comment
Delen op andere websites

Wat vinden jullie van mijn verhaaltje? :D

Het hele forum veranderd de laatste tijd, er stoppen mensen en er komen mensen bij. Dit is goed, het houd het forum levend, het geeft anderen ook de kans op een hoge rang. Een paar jaar geleden was Kai nog een klein lidje, maar hij was erg actief, organiseerde activiteiten. Het duurde niet lang of hij was een Superlid, maar nee: Dat was nog niet genoeg. Dus een tijdje later werd hij een heus Megalid. Is dat nog niet genoeg Kai? Nou, vooruit dan. Je hebt het verdiend, welkom bij de CREW

Ikkes, je was een goede Moderator die van alles organiseerde, hielp en het fora op orde hield. Je hebt het goed gedaan, helaas kan je niet altijd een Crewlid blijven. Een Megalid die ooit Crewlid is geweest is minstens zo goed, misschien na een lange tijd wel beter. Het forum word er niet leuker op als alles hetzelfde blijft. Zoals ik al zei: Het hele forum veranderd de laatste tijd, er stoppen mensen en er komen mensen bij. Dit is goed, het houd het forum levend, het geeft de anderen ook een kans op een hoge rang.

Ikkes bedankt, Kai succes!

- Cas

helemaal geweldig :puh:


Man, wat een onweer vannacht @ 3:00

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Wat vinden jullie van mijn verhaaltje? :D

Het hele forum veranderd de laatste tijd, er stoppen mensen en er komen mensen bij. Dit is goed, het houd het forum levend, het geeft anderen ook de kans op een hoge rang. Een paar jaar geleden was Kai nog een klein lidje, maar hij was erg actief, organiseerde activiteiten. Het duurde niet lang of hij was een Superlid, maar nee: Dat was nog niet genoeg. Dus een tijdje later werd hij een heus Megalid. Is dat nog niet genoeg Kai? Nou, vooruit dan. Je hebt het verdiend, welkom bij de CREW

Ikkes, je was een goede Moderator die van alles organiseerde, hielp en het fora op orde hield. Je hebt het goed gedaan, helaas kan je niet altijd een Crewlid blijven. Een Megalid die ooit Crewlid is geweest is minstens zo goed, misschien na een lange tijd wel beter. Het forum word er niet leuker op als alles hetzelfde blijft. Zoals ik al zei: Het hele forum veranderd de laatste tijd, er stoppen mensen en er komen mensen bij. Dit is goed, het houd het forum levend, het geeft de anderen ook een kans op een hoge rang.

Ikkes bedankt, Kai succes!

- Cas

helemaal geweldig :puh:


Man, wat een onweer vannacht @ 3:00

super cas

@daan

hier was ook erg onweer vanacht

maar maandag doen?

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Pff we hebben toch vrijdag afgesproken?Ik kan zondag en maandag niet en alleen vandaag en morgen.... :duh:

Waarom worden meetings 9/10 verschoven gast?

gaat over schiet lessen dave die vandaag gaat ook door :D

want iemand kon op 6 mei niet weet even niet wie maar vandaag gaat gewoon door 20:00

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Pff we hebben toch vrijdag afgesproken?Ik kan zondag en maandag niet en alleen vandaag en morgen.... :duh:

Waarom worden meetings 9/10 verschoven gast?

gaat over schiet lessen dave die vandaag gaat ook door :D

want iemand kon op 6 mei niet weet even niet wie maar vandaag gaat gewoon door 20:00

schietlessen gaan toch door vandaag?waar gaat die verplaatsing dan over?

Link to comment
Delen op andere websites

Jeej, mijn verhaaltje is goed. Was er gister trouwens nog een meeting of is die vandaag? Of niet, kan ook :puh: ik ga ook binnekort op vakantie dus mij niet kicken voor inactiviteit hypocrite.gif

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Jeej, mijn verhaaltje is goed. Was er gister trouwens nog een meeting of is die vandaag? Of niet, kan ook :puh: ik ga ook binnekort op vakantie dus mij niet kicken voor inactiviteit hypocrite.gif

Gisteren hebben we GTA:IV met z'n 4en gespeeld

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...