AeroCool (gast) Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) Bewerkt: 2 mei 2010 door dennis313
Dr.Oppai Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Ik heb de agenda geupdate. Kan iedereen op de tijdstippen die ik heb ingevoerd? En wat gaan we doen op vrijdag? Meer informatie volgt nog daan is nog vergeten te zeggen op 07-05-2010, 19:30 mag iedereen kiezen wat voor meeting het word je mag uit van alles kiezen gta sa IV of EFLC en zeg ook wat je dan in die gta wil doen we gaan doen waar de meeste leden mee eens is Ik wil in IV wel even een promo vid maken want die hebben we voorlopig alleen nog van SA. en wanneer is 7/5 nou? volgende week vrijdag?
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 binnekort is de recruit filmpje klaar dan staat IV er ook op alleen daan moet de filmpjes nog naar mij sturen
Dr.Oppai Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 binnekort is de recruit filmpje klaar dan staat IV er ook op alleen daan moet de filmpjes nog naar mij sturen huh?gaan we geen vid meer maken in IV dan?Hoeft trouwens geen promo te izjn maar gewoon een film ofzo.
BoerBanaan Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) Alle events van deze week: Race 1 t/m 5 (03-05-2010, 19:30) Deze meeting zal plaatsvinden in GTA San Andreas. Met deze meeting doen we race 1 tm 5 DM, Race (04-05-2010, 19:30) Deze meeting zal plaatsvinden in GTA IV. Met deze meeting doen we Deathmatch en een Race naar keuze. Witness Protection (06-05-2010, 19:30) Deze meeting zal plaatsvinden in GTA Episodes from Liberty City. Met een nieuwe mode genaamt Witness Protection. Meer informatie over Witness Protection vind je HIER Meeting naar keuze (07-05-2010, 19:30) Van deze meeting staat nog niks vast, leden kunnen dus kiezen welk spel en welke mode we gaan spelen (EfLC is niet mogelijk). Stem op de poll aub. Bewerkt: 2 mei 2010 door BanaanDaan
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 binnekort is de recruit filmpje klaar dan staat IV er ook op alleen daan moet de filmpjes nog naar mij sturen huh?gaan we geen vid meer maken in IV dan?Hoeft trouwens geen promo te izjn maar gewoon een film ofzo. daan had toch al gefilmt toen ik niet kon joinen weet je nog?
Dr.Oppai Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 naja ik vind dat we vrijdag geen AFLC moeten doen want dat hebben we de meeting ervoor al terwijl het geeen officieel ding is dus eigenlijk vind ik dat we vrijdag iets anders moeten doen.
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) naja ik vind dat we vrijdag geen AFLC moeten doen want dat hebben we de meeting ervoor al terwijl het geeen officieel ding is dus eigenlijk vind ik dat we vrijdag iets anders moeten doen. we hebben het aangepast dave om dat jij dat wil maar je bedoelt EFLC niet AFLC lol Bewerkt: 2 mei 2010 door dennis313
Dr.Oppai Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 naja ik vind dat we vrijdag geen AFLC moeten doen want dat hebben we de meeting ervoor al terwijl het geeen officieel ding is dus eigenlijk vind ik dat we vrijdag iets anders moeten doen. we hebben het aangepast dave om dat jij dat wil maar je bedoelt EFLC niet AFLC lol AFCL=apensodes from liberty city.
Casss Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 naja ik vind dat we vrijdag geen AFLC moeten doen want dat hebben we de meeting ervoor al terwijl het geeen officieel ding is dus eigenlijk vind ik dat we vrijdag iets anders moeten doen. we hebben het aangepast dave om dat jij dat wil maar je bedoelt EFLC niet AFLC lol Goed! Maar ik kan bij geen van de meetings zijn: Ik ben op vakantie + GTA: SA is stuk
Phoenyxar Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Jongens, ik heb het gevoel dat jullie gaan lachen als jullie naar links kijken nu .
BoerBanaan Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 (bewerkt) Jongens, ik heb het gevoel dat jullie gaan lachen als jullie naar links kijken nu . Haha, ik heb meer posts dan jij ^^ maar we houden nog steeds van je hoor Bewerkt: 2 mei 2010 door BanaanDaan
Nissan Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Wat vinden jullie van mijn coole nieuwe postcount
BoerBanaan Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Wat vinden jullie van mijn coole nieuwe postcount prachtig, ik zou zeggen: houden zo
Recommended Posts