Phoenyxar Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 We hebben zelfs voordelen gekregen op de rest, mij mogen als -50-ers toch in GT's posten, beat that ^^
BoerBanaan Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 We hebben zelfs voordelen gekregen op de rest, mij mogen als -50-ers toch in GT's posten, beat that ^^ *jaloers* Ik wil ook postcount 0 en in de gang talk blijven posten
Phoenyxar Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Bijna Daan, enkel get getal scheelt . Jij hebt trouwnes geen Gang dus nuttig is anders...
BoerBanaan Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Bijna Daan, enkel get getal scheelt . Jij hebt trouwnes geen Gang dus nuttig is anders... *kuch*
Phoenyxar Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Dat is het woord 'gang' niet waardig . Dat is iets van de crew... half toch
BoerBanaan Geplaatst: 2 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Dat is het woord 'gang' niet waardig . Dat is iets van de crew... half toch Hoe zou je het dan willen noemen?
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 vanavond gta sa race wie doen er mee?
Dr.Oppai Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 FT Formu Talk? niet zo bijdehand doen he?nu je geen posts meer heb respecteer niemand je meer en kom je niet dominant over XD
BoerBanaan Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Ik doe mee. met alle meetings deze week? @BTW, hallo mensjes. Hallo Deluxo
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Ik doe mee. met alle meetings deze week? @BTW, hallo mensjes. Hallo Deluxo WB Deluxo lang niet meer gesproken
Phoenyxar Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) niet zo bijdehand doen he?nu je geen posts meer heb respecteer niemand je meer en kom je niet dominant over XD Jij bent zelf nooit door iemand gerespecteerd jongen... Daarbij ben ik enorm kwaad op de admins voor een dingetje... ze zeiden dat ik en Max wel in de GT's konden posten vanaf dan, maar dat kunnen we niet . Bewerkt: 3 mei 2010 door Hearv94
thomas1010 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Ik kan morgen en donderdag niet aanwezig zijn want morgen ben ik op schoolreis ik kom terug bij school aan om 19 uur en voordat ik thuis ben is het 20 uur en donderdag ben ik bij mijn vader en daar kan ik alleen San andreas runne en vrijdag allees als wij SA doen.
Recommended Posts