Casss Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Ben jij bij de meeting van aankomden vrijdag: Nee Wat wil je doen met de meeting: / Heb je een toevoeging of opmerking: Ik ga dan zeilen. zeil jij 's avonds nog? Ja, van 7 tot 10!
Shotyoudie Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Ben jij bij de meeting van aankomden vrijdag: Nee Wat wil je doen met de meeting: / Heb je een toevoeging of opmerking: Ik ga dan zeilen. zeil jij 's avonds nog? Blijkbaar XD en BTW: vanaf wanneer adverteer jij hier :O?
Casss Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Doet hij niet, dat is een advertentie op basis van de woorden (Boer, Akker enz.)
BoerBanaan Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Ik ben helemaal verslaafd aan My Free farm En ik ben er ook door advertenties achter gekomen @ Hierboven, akker akker akker akker akker akker akker akker akker akker akker akker akker akker Bewerkt: 12 mei 2010 door BoerBanaan
Shotyoudie Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Doet hij niet, dat is een advertentie op basis van de woorden (Boer, Akker enz.) Fail... kijk: Ik ben helemaal verslaafd aan My Free farm En ik ben er ook door advertenties achter gekomen @ Hierboven, akker akker akker akker akker akker akker akker akker akker akker akker akker akker LoL, dalijk raakt iedereen verslaaft ...
Dr.Oppai Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Let's hope so Lol dan gaat iedereen zijn naam veranderne XD . Ik zie het al voor me 1.BoerHearv 2.BoerDennis 3.BoerShotyoudie 4.BoerCas enzovoort Bewerkt: 12 mei 2010 door BoerDave
Shotyoudie Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Let's hope so Lol dan gaat iedereen zijn naam veranderne XD . Ik zie het al voor me 1.BoerHearv 2.BoerDennis 3.BoerShotyoudie 4.Boercas enzovoort Schrap mij maar ik heb me naam al is veranderd
Casss Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Let's hope so Lol dan gaat iedereen zijn naam veranderne XD . Ik zie het al voor me 1.BoerHearv 2.BoerDennis 3.BoerShotyoudie 4.Boercas enzovoort Ik heb geen hoofdletter
AeroCool (gast) Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Lol dan gaat iedereen zijn naam veranderne XD . Ik zie het al voor me 1.BoerHearv 2.BoerDennis 3.BoerShotyoudie 4.Boercas enzovoort dan zal het meer boeraerocool zijn of boerdennis313 maar goed ik ga het laten hoe het nu is dus ik kan ook van de lijst Ik ben helemaal verslaafd aan My Free farm En ik ben er ook door advertenties achter gekomen @ Hierboven, akker akker akker akker akker akker akker akker akker akker akker akker akker akker LoL, dalijk raakt iedereen verslaaft ... ik niet want het is een saai spel Bewerkt: 12 mei 2010 door dennis313
Dr.Oppai Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Lol dan gaat iedereen zijn naam veranderne XD . Ik zie het al voor me 1.BoerHearv 2.BoerDennis 3.BoerShotyoudie 4.Boercas enzovoort dan zal het meer boeraerocool zijn of boerdennis313 maar goed ik ga het laten hoe het nu is dus ik kan ook van de lijst lol we noemen jou geen boeraerocool maar boerenkool edit@ cass nu sta jij ook met een hoofdletter. Bewerkt: 12 mei 2010 door BoerDave
Shotyoudie Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 (bewerkt) Lol dan gaat iedereen zijn naam veranderne XD . Ik zie het al voor me 1.BoerHearv 2.BoerDennis 3.BoerShotyoudie 4.Boercas enzovoort dan zal het meer boeraerocool zijn of boerdennis313 maar goed ik ga het laten hoe het nu is dus ik kan ook van de lijst lol we noemen jou geen boeraerocool maar boerenkool edit@ cass nu sta jij ook met een hoofdletter. Wat dacht je van Boer Legion? Bewerkt: 12 mei 2010 door shotyoudie
Luzhin2.4 Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Hee Dave het is een mod: Ik zou willen dat ik zo goed kon psen
Shotyoudie Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Nice ! en de Ghost Legion parachute staat er ook op.
AeroCool (gast) Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Nice ! en de Ghost Legion parachute staat er ook op. lol dus als jij in de lobby zit en we gaan springenen krijg we dan 1 van deze ?
Recommended Posts