edr1986 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Ik had een vraagje.. Hoe werkt die sacensor precies? Ik snap het eigenlijk niet helemaal. Kan iemand mij helpen??? Alvast bedankt.. Edward Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Wat is een sacensor?? Is dit iets van/voor de PC versie?? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 sacensor is onderdeel van de HOTCOFFEE v2 MOD, het is beschikbaar in de downloaddatabase onder SA mods. To use sacensor, start San Andreas and while the game is running, Alt-tab terug naar windows, en start het sacensor programma. Deze zal nu de huidige status van de censuur vlag weergeven en de mogelijk geven om deze te veranderen. Nadat je hem veranderd heb, ga je terug naar san andreas, en slaat je spel op in een savefile. Vanaf nu zul je na een succesvolle date, wanneer er koffie wordt gedronken, de interactieve mini-game kunnen spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
edr1986 Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Bedankt.. Maar dan nog snap ik het niet helemaal. Moet tie censored zijn of juist niet:$? En als dat gedaan is moet ik dan saven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonnet Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 niet, dan zie je ze naakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.