Jump to content

Geheugen Upgraden


Casss

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Casss

    13

  • Sprunk

    5

  • ikt

    4

  • ArticLight

    3

Top Posters In This Topic

dan haal je die ene eruit.

die draait wss toch op tragere snelheid en daar gaan de andere dus ook naar draaien.

Dus begrijp ik nou dat als ik 2 gig koop dat ik de 512 er beter uit kan halen.

Of als ik 2x 1 gig koop dat ik de 512 er beter uit kan halen?

Wat is nou de beste keuze? 2x 1 gig/1x 2 gig

Link to comment
Delen op andere websites

2x1 GB, want dan draai je in Dual Channel. Al is het de vraag of jouw moederbord dan ondersteund ja of nee.

Overigens kun je geen GTA IV spelen met een pentium 4. Zoals ook in dat flimpje te zien is, is het spel onspeelbaar, dat terwijl alles op off/low staat. Met 200Mhz minder, wat toch echt wel verschil maakt in deze omdat de P4 al veel te traag is, word het al helemaal janken met de pet op. Conclusie: Op een P4 kun je geen GTA IV spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

2x1 GB, want dan draai je in Dual Channel. Al is het de vraag of jouw moederbord dan ondersteund ja of nee.

Overigens kun je geen GTA IV spelen met een pentium 4. Zoals ook in dat flimpje te zien is, is het spel onspeelbaar, dat terwijl alles op off/low staat. Met 200Mhz minder, wat toch echt wel verschil maakt in deze omdat de P4 al veel te traag is, word het al helemaal janken met de pet op. Conclusie: Op een P4 kun je geen GTA IV spelen.

Ahum, lees wat er bij is geschreven :puh:

High textures + Highest rendering quality. Dus op low kun je zeker spelen, al is het maar nogal traag en lelijk. Als je echt GTA IV mooi wilt spelen moet je aan een andere computer.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, op low kun je het niet spelen. Op low krijg je misschien een paar FPS meer, maar het is niet ineens speelbaar. Zeker als je processor 200Mhz langzamer is dan die in het filmpje. Je kan pas zeggen dat je GTA IV speelt als je 25/30 FPS of meer haalt, daaronder is het niet spelen maar ergeren.

Link to comment
Delen op andere websites

2x1 GB, want dan draai je in Dual Channel. Al is het de vraag of jouw moederbord dan ondersteund ja of nee.

Overigens kun je geen GTA IV spelen met een pentium 4. Zoals ook in dat flimpje te zien is, is het spel onspeelbaar, dat terwijl alles op off/low staat. Met 200Mhz minder, wat toch echt wel verschil maakt in deze omdat de P4 al veel te traag is, word het al helemaal janken met de pet op. Conclusie: Op een P4 kun je geen GTA IV spelen.

Dus ik kan beter die 512 mb eruit flikkeren en 2x 1 gb erin gooien, Oke dan weet ik dat :D

Hier is het citaat, kan je hier 1, 2, 3 uit zien of mijn Moederboord het aan kan?

DDR2 PC2-5300 (667MHz) DIMM or DDR2 PC2-4200 (533MHz) DIMM

Bewerkt: door Gta-kneusje
Link to comment
Delen op andere websites

Neen. Dan moet ik echt het model moederbord hebben. Dus bijvoorbeeld Asus P5Q-SE. Dus de naam van je moederbord zegmaar. Dat kun je vinden met bijvoorbeeld Everest of PC Wizzard, en volgens mij ook met Flitskikker InfoTool.

Link to comment
Delen op andere websites

Neen. Dan moet ik echt het model moederbord hebben. Dus bijvoorbeeld Asus P5Q-SE. Dus de naam van je moederbord zegmaar. Dat kun je vinden met bijvoorbeeld Everest of PC Wizzard, en volgens mij ook met Flitskikker InfoTool.

Is dit de goede info:

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: NEC COMPUTERS INTERNATIONAL

- Model: GA-8I915PMD

- BIOS Fabrikant: Award Software International, Inc.

- BIOS Model: Award Medallion BIOS v6.00PG, versie 10f

- Aansluitingen: PCI1 (Vrij), PCI2 (Vrij), PCI-E 16X (Gebruikt), PCI-E 1X (Vrij)

- Poorten: IDE (Geen), S_ATA 1 (Geen), S_ATA 2 (Geen), S_ATA 3 (Geen), S_ATA 4 (Geen), FDD (Diskettestation), (Serieel), COMB (Serieel), (Parallel), (Toetsenbord), (Muis), (USB), (USB), (USB), (USB), F_USB 1 (USB), F_USB 1 (USB), F_USB 2 (USB), F_USB 2 (USB), CD_IN (Audio), (Netwerk), AZALIA_FP (Audio), AZALIA_FP (Audio), (Audio), (Audio), (Audio), (Audio), (Audio), (Audio), (Audio), (Audio), F1_1394 (FireWire), F2_1394 (FireWire)

Als het kan graag snel voor morgen reageren want morgen is de enige tijd om het te kopen!

Bedankt,

Groetjes Gta-Kneusje

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, op low kun je het niet spelen. Op low krijg je misschien een paar FPS meer, maar het is niet ineens speelbaar. Zeker als je processor 200Mhz langzamer is dan die in het filmpje. Je kan pas zeggen dat je GTA IV speelt als je 25/30 FPS of meer haalt, daaronder is het niet spelen maar ergeren.

Het kan wel als je alles op low zet met een resolutie van 320x240.

Bewerkt: door pimios
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...