Casss Geplaatst: 1 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Misschien nog tips of opmerkingen? Ja, dat was spam. Ik vraag toch gewoon iets? Wat wil je weten dan? Jij zegt dat je geheugen nu fantastisch draait, wat moet ik daar nou aan opmerken? Of ik de goede keuze heb gemaakt bijvoorbeeld. Reageren
ArticLight Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Of ik de goede keuze heb gemaakt bijvoorbeeld. Kijk, dat zijn vragen. Ja, je hebt de goede keuze gemaakt. 2x1GB in dual channel is net ietsje sneller dan 2x1GB + 512MB. Reageren
Thundercover Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Als iemand nog wat toe te voegen heeft, post diegene wel vanzelf. Daarvoor hoef je niet nog te gaan vragen als het al prima draait. Mocht er niemand nog wat te melden of te vragen hebben, dan kan je het topic gewoon laten rusten zodat het in de donkere grotten van het forum terecht komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.