Jump to content

Gta IV DLC naar ps3


Robando

Recommended Posts

Kijk eens naar de bron... ;) het komt van een fansite, wachten op R* die iets bevestigd, dat moeten we maar doen.

Kijk maar ff op gamekings.

Gamekings is ook niet alles hoor

Die moeten bezoekersaantallen en kijkcijfers krijgen anders verdwijnt het hele programma zo van de buis :bier:

Ik zou graag willen dat het waar is maar ik geloof het pas als het op rockstargames.com staat

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens naar de bron... ;) het komt van een fansite, wachten op R* die iets bevestigd, dat moeten we maar doen.

Kijk maar ff op gamekings.

Dat kennen ze in België niet slimkees...

EDIT: Heb dat nieuwsbericht eens bekeken, in citaten horen geen fouten te zitten. Die zaten er daar heel veel in, wat m'n vertrouwen dus direct wegneemt in de betrouwbaarheid.

Voorbeeld: We cannot wait for people play it.

WTF?: We cannot wait for the people to play it

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Het enigste wat R* heeft bevestigd dat 2009 geen goed jaar voor de PS3 bezitters was kwa games van R*. Ze hebben gezegd dat het een beter jaar voor de PS3 bezitters wordt en dat ze begrijpen dat de PS3 bezitters teleurgesteld waren over de games die niet op de PS3 uitkwamen.

Bron

Zelf ben ik niet meer zo geïnteresseerd in GTA IV, sinds een paar weken speel ik het weer af en toe (1 à 2 maal per week) eventjes, dan ga ik weer MW2, BF1943 of LBP spelen :) . Maar die intresse zou ik weer zo kunnen opbouwen ALS de DLC naar de PS3 zou komen, maar verwacht het maar (voorlopig) niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet waar ze die info vandaan hebben gehaald maar het lijkt er op dat ze maar wat uit hun nek zitten te lullen. Gamekings is zeker wel betrouwbaar als het gaat om game nieuwtjes. Maar of je die Belgische site moet geloven is nog maar de vraag..

Gamekings heeft wel een betrouwbaar nieuwtje op de site gezet over Rockstar Games:

“We know that it continues to be an often-asked question – and believe us, we understand the frustration of PS3 owners like yourself who haven’t been able to play any of our most recent releases.”

“All we can say is that we at Rockstar promise to be very good to you with our releases in 2010. Please stay with us and stay tuned!

Daarmee willen ze dus zeggen dat ze de PS3 bezitters beterschap beloven en in 2010 nog veel leuke titels kunnen verwachten.

Er word hier niet aangetoond dar de DLC daadwerkelijk naar de PS3 zal komen, volgens mij heeft die Belgische site een beetje overdreven en moeten we gewoon afwachten op een officiële bevestiging van Rockstar Games. Zolang dit nog niet gedaan is kun je geen enkele (onbekende) site vertrouwen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...