tham112 Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 HOI hoe krijg je die circels met repair of nitro of auto erin en waar sytaat nitro en repair? >>> Door Lantyz: All-caps-titel gefatsoeneerd, topic verplaatst & twee dubbeltopics verwijderd.<<< Reageren
goudewup Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 In de map editor: Add element > Pickup En dit is trouwens het verkeerde board Reageren
tham112 Geplaatst: 26 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 maar waar staat add element en die pickups zijn hartjes neem ik aan? maar hoe change je die hartjes in je vehicle??? Reageren
goudewup Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Ik neem aan dat jij het hebt over maps maken met MTA toch? Zoja dan doe je: Start MTA > Map Editor > New Race > Vul een naam in > Add Element > Pickup > Nitro/Repair > ergens in de wereld neerplanten. Als je nog niet wist van de map editor raad ik je aan eens wat tutorials te volgen over hoe je maps maakt met MTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.