jvj Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 (bewerkt) Hey, ik wou graag mijn dvd's backuppen op m'n pc. (ja voor eigen gebruik en niet om te verspreiden via internet of wat dan ook) Op die dvd staan ontzettend veel leesfouten (te danken aan vele krassen). Ik ben al sinds eergisteren bezig met te backuppen Ik slaap met mijn pc op mijn kamer en hij heeft al 2 nachtjes doorgewerkt! Maar nu is mijn vraag, gaat die video nog mooi af te spelen zijn nadat ie eindelijk klaar is? JVJ Bewerkt: 26 januari 2010 door jvj
wesley123 Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 @iefen; die reactie slaat echtnergens op, wat hij wilt doen is compleet legaal op welke manier dan ook. De regels zeggen dat we neit met warez mogen helpen, kortom dat is in dit voorbeeld films branden, echter wil hij de dvdtjes op de pc zetten, die hij legaal heeft verkregen, kortom deze vraag gaat nergens tegne de forumregels in.
Crypteq Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 @iefen; die reactie slaat echtnergens op, wat hij wilt doen is compleet legaal op welke manier dan ook. De regels zeggen dat we neit met warez mogen helpen, kortom dat is in dit voorbeeld films branden, echter wil hij de dvdtjes op de pc zetten, die hij legaal heeft verkregen, kortom deze vraag gaat nergens tegne de forumregels in. Ik denk dat iefen bedoelt dat hij al eerdere zo'n topic had aangemaakt met ongeveer dezelfde inhoud alleen was het een DVD van de bibliotheek ik denk dat hij dat bedoelt.Maar omdat ik denk dat het om dezelfde DVD gaat als van de bibliotheek laat ik maar een mod beslissen of dit wel mag.
KillerZero86 Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Aan speculaties heeft niemand iets. Ik denk dat de uiteindelijke film gaat schokken en haperen, vanwege de krassen. Ook zorgen de krassen ervoor dat het zo enorm lang duurt voordat de DVD is gekopieerd: de pc kan het slecht lezen en doet er daardoor langer over.
Thundercover Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Denk je dat dit nu geloofwaardig overkomt? In het andere topic geef ik toch aan dat we er niet hier over gaan praten. Dit topic is wellicht wel legaal, maar het kwaad is al geschied in je andere topic. Dus ik sluit ook dit topic en vraag je om het niet nog een keer te proberen. Topic locked.
Recommended Posts