Jump to content

CD W Vista

Recommended Posts

Geplaatst:

Hai,

standaard stond er op m'n PC Windows Vista. Dat is eraf gegooid, en XP is erop gezet. IK ga nu weer Windows Vista installeren.

Probleem:

- Waar in godsnaam staat die serial?

- Waar in godsnaam staat er welke Windows Vista versie het is?

- Kan het zijn dat dit een Upgrade CD is? Er staat op de CD vanalles over upgrade enzo..

- De C Schijf, waar XP op geïnstalleerd is, moet ik niet backuppen hé? Ik ben nu m'n D Schijf(persoonlijke bestanden en die shizzle) aan het backuppen.

Alvast bedankt! :)

Groetjes,

Brecht

P.S.: Weet je een gratis driverprogramma? Klik dan hier!

Geplaatst:

Als je een Windows sticker hebt op je pc (staat (bij mij) aan de rechter zijde), moet je gewoon kijken bij Product Key, dat is je serial. Op diezelfde sticker staat ook om welke Windows het gaat. Er zit trouwens geen licentie verschil tussen 32 en 64 bits.

En je hoeft niks te back-uppen. Alleen de bestanden die je graag zou willen houden.

Geplaatst:

Als je een Windows sticker hebt op je pc (staat (bij mij) aan de rechter zijde), moet je gewoon kijken bij Product Key, dat is je serial. Op diezelfde sticker staat ook om welke Windows het gaat. Er zit trouwens geen licentie verschil tussen 32 en 64 bits.

Lol, je hebt gelijk! :D Onderaan m'n laptop staat er letterlijk: Windows Vista Home Premium Product Key: ***

En je hoeft niks te back-uppen. Alleen de bestanden die je graag zou willen houden.

Veiligheid voor alles. :) Bedankt man! :D

Geplaatst:

90% kans trouwens dat die niet gaat werken, je hebt hem al eens eerder in een vroeg geleden gebruikt.

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn serial werkte meerdere keren.

Geplaatst:

90% kans trouwens dat die niet gaat werken, je hebt hem al eens eerder in een vroeg geleden gebruikt.

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar mijn serial werkte meerdere keren.

Idd, het is op dezelfde PC hoor..

Geplaatst:

Als hij de serial gebruikt voor dezelfde computer, dan is er niks aan de hand.

Het word namelijk gebonden aan je moederbord.

Geplaatst:

Toen ik Vista opnieuw op mijn pc moest installeren lukte dat prima. Zelfs met een SystemBuilder CD van 64-bits die van Galaxy Computers kwam O.o (voor een 32-bits Acer)

Geplaatst:

Je kan Vista inderdaad gewoon herinstalleren. De nummer 1 reden waarom die DVD ook mee geleverd word. Grote kans dat er bij jou, Wesley, iets mis is gegeaan. Ik heb het ook een keer gehad met de herinstallatie van Vista dat de serial niet gepakt werd. Even met MS gebeld en ik kreeg een nieuwe serial. Dus mocht bij jou de serial niet werken, Brecht, weet je wat je dan kan doen. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...