synapse Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 he, wil gewoon even weten vanaf welke missie je gangwars kan starten en gebieden kan veroveren, en ik krijg bij respect soms dat ik gangs kan runne van 3 of 4 man, ik weet alleen niet hoe dat precies in zijn werk gaat (PC-versie) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 je moet gang members van jou (dus de gasten in het groen) met rechtermuis knop richten en dan op G of H drukken.... dan recruteer je ze. Ik ben gestart zo snel als dat kon. Is wel dik lekker blasten door de streets [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 doe geen moeite....als je naar Badlands gaat ben je tog al je terratoria kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Na missie doberman, maar zoals GF al zei: je raakt ze daarna snel weer kwijt. Aan het einde van de storyline kun je wel weer veroveren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 Gaan ze dan ook terug weg na missie 'end of the line' :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.