_Night-Men_ Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Hoe kan ik Wi-Fi verbinding krijgen op de NDS Lite, via de laptop? Kan dat met een Wi-fi kaartje die in de laptop zit? Zo ja, Hoe dan? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Heb je zoiets als deze? Dan kan het namelijk wel. Of het met een normale dongel kan, of een cardbus, dat weet ik niet precies. Lijkt me niet, aangezien deze geen internetverbinding uitzenden. Mvg, Flitskikker Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 27 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Er zit bij mij een Wi-Fi kaartje in de laptop. Kan het dan ook? Geen USB. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 januari 2010 Rapport Geplaatst: 27 januari 2010 Wat is het merk + model? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 En het kaartje: Microsoft Virtual WiFi Miniport Adapter #3 Dat staat in apparaatbeheer. Is dat een WiFi kaart? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.