Jump to content

Server/Pawno vergeet delen van mijn code?


goudewup

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik zit een beetje met een raar probleem:

Pawno/Mijn server kan mijn gamemode niet aan, tenminste dat is wat ik denk dat het is.

Het zit zo, als ik een nieuw stukje code maak en compile dan lijkt het wel of mijn server weer een ander deel "vergeet".

Zo had ik vandaag bijvoorbeeld een kick, bann en announce command gemaakt, maar nu laat 'ie mijn login-scherm textdraws niet meer zien.

Dit gebeurt wel bij meer dingen, en het is toch erg vervelend. :cab:

Iemand die weet wat er aan de hand is en/of hoe ik het op moet lossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt vast dat topic wel gezien van mijn team-request, en dat ik daar mijn idee nog voor me hou.

Nou, dit is dus de code daarvan, en dus mag ik die van mezelf hier niet posten :bonk:

Ik kan wel vertellen dat ik 0 waarschuwing/errors krijg bij het compilen

Bewerkt: door goudewup
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm... ok, zoveel is 't nog niet...

#include <a_samp>
#include <dini>
#include <dudb>
#include <colors>

#define FACTIONS 3
#define BIZZES 2
#define CHAT_DISTANCE 7

new gPMoney[MAX_PLAYERS];
new gPAdmin[MAX_PLAYERS];
new logged[MAX_PLAYERS];
new gPFaction[MAX_PLAYERS];
new gFactionPickup[FACTIONS];
new gFIntPickup[FACTIONS];
new gBizPickup[bIZZES];
new gBizIntPickup[bIZZES];

new Text:Textdraw0;
new Text:Textdraw1;
new Text:Textdraw2;

forward CreateFactions();
forward CreateBizzes();
forward GetDistanceBetweenPlayers(playerid,playerid2);

main()
{
print("\n----------------------------------");
print("CENSUUR");
print("----------------------------------\n");
}

public OnGameModeInit()
{
SetGameModeText("CENSUUR");
AddStaticVehicle(436,-1986.9114,131.7858,27.3805,1.4904,87,1); // train station car
AddStaticVehicle(401,-1986.6804,147.2017,27.3905,359.6714,47,47); // train station car
AddStaticVehicle(540,-1986.5349,155.3668,27.4958,359.7639,42,42); // train station car
AddStaticVehicle(529,-1986.8461,125.1695,27.2435,0.2118,42,42); // train station car

ShowNameTags(0);
ShowPlayerMarkers(0);
DisableInteriorEnterExits();
AllowInteriorWeapons(1);

CreateFactions();
CreateBizzes();

Textdraw0 = TextDrawCreate(1.000000,1.000000,"___");
Textdraw1 = TextDrawCreate(1.000000,336.000000,"_____");
Textdraw2 = TextDrawCreate(141.000000,315.000000,"Use /login to log in...");
TextDrawUseBox(Textdraw0,1);
TextDrawBoxColor(Textdraw0,0x000000ff);
TextDrawTextSize(Textdraw0,639.000000,-33.000000);
TextDrawUseBox(Textdraw1,1);
TextDrawBoxColor(Textdraw1,0x000000ff);
TextDrawTextSize(Textdraw1,645.000000,9.000000);
TextDrawAlignment(Textdraw0,0);
TextDrawAlignment(Textdraw1,0);
TextDrawAlignment(Textdraw2,0);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw0,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw1,0x000000ff);
TextDrawBackgroundColor(Textdraw2,0x000000ff);
TextDrawFont(Textdraw0,3);
TextDrawLetterSize(Textdraw0,7.000000,11.200002);
TextDrawFont(Textdraw1,3);
TextDrawLetterSize(Textdraw1,1.000000,12.900005);
TextDrawFont(Textdraw2,0);
TextDrawLetterSize(Textdraw2,1.200000,2.100000);
TextDrawColor(Textdraw0,0xffffffff);
TextDrawColor(Textdraw1,0xffffffff);
TextDrawColor(Textdraw2,0xffffffff);
TextDrawSetOutline(Textdraw1,1);
TextDrawSetOutline(Textdraw2,1);
TextDrawSetProportional(Textdraw0,1);
TextDrawSetProportional(Textdraw1,1);
TextDrawSetProportional(Textdraw2,1);
TextDrawSetShadow(Textdraw0,1);
TextDrawSetShadow(Textdraw1,1);
TextDrawSetShadow(Textdraw2,5);
return 1;
}

public OnGameModeExit()
{
return 1;
}

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 0.0, 0.0, 0.0);
SetPlayerCameraPos(playerid, -2085.012695, 944.195495, 69.281761);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, -2040.897949, 918.220092, 52.628643);
SetPlayerPos(playerid, -2054.904785, 961.688659, 60.292976);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
return 1;
}

public OnPlayerConnect(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
if(dini_Exists(udb_encode(name)))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Welcome to CENSUUR, use /login to login");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Welcome to CENSUUR");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Your account isn't registered, please use /register");
}
SetPlayerColor(playerid, COLOR_WHITE);
return 1;
}

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
   new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
dini_IntSet(udb_encode(name), "money", gPMoney[playerid]);
dini_IntSet(udb_encode(name), "admin", gPAdmin[playerid]);
dini_IntSet(udb_encode(name), "faction", gPFaction[playerid]);
logged[playerid] = 0;
return 1;
}

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(logged[playerid] == 1)
{
   new name[MAX_PLAYER_NAME], faction, tmp[128];
   new Float:X, Float:Y, Float:Z, skin;
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
faction = dini_Int(udb_encode(name), "faction");
skin = dini_Int(udb_encode(name), "skin");
format(tmp, sizeof(tmp), "/factions/%i", faction);
X = dini_Float(tmp, "X");
Y = dini_Float(tmp, "Y");
Z = dini_Float(tmp, "Z");
SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
SetPlayerSkin(playerid, skin);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw0);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw1);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
}
else
{
SetPlayerHealth(playerid, 0.00);
GameTextForPlayer(playerid, "Try logging in before you spawn!", 2000, 0);
}
return 1;
}

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}

public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}

public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerText(playerid,text[])
{
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
	if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,i) <= CHAT_DISTANCE)
	{
		return 1;
	}
	else
	{
		return 0;
	}
}
}



public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
   new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));

new cmd[256], idx, tmp[256];
cmd = strtok(cmdtext, idx);

if (strcmp("/register", cmd, true, 10) == 0)
{
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
    if(!strlen(tmp))
    {
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Usage: /register [password]");
    return 1;
    }
	dini_Create(udb_encode(name));
	dini_IntSet(udb_encode(name), "money", 0);
	dini_IntSet(udb_encode(name), "admin", 0);
	dini_IntSet(udb_encode(name), "faction", 1);
	dini_IntSet(udb_encode(name), "rank", 1);
	dini_IntSet(udb_encode(name), "skin", 111);
	dini_Set(udb_encode(name), "password", udb_encode(tmp));
	SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "Account succesfully registered!");
	return 1;
}

if (strcmp("/login", cmd, true, 10) == 0)
{
    new pass[256], realpass[256];
    tmp = strtok(cmdtext, idx);
    pass = udb_encode(tmp);
    realpass = dini_Get(udb_encode(name), "password");
    if(!strlen(tmp))
    {
    	SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Usage: /login [password]");
    	return 1;
    }
	if(strcmp(realpass, pass, true) == 0)
	{
		logged[playerid] = 1;
		gPMoney[playerid] = dini_Int(udb_encode(name), "money");
		gPAdmin[playerid] = dini_Int(udb_encode(name), "admin");
		gPFaction[playerid] = dini_Int(udb_encode(name), "faction");
		ResetPlayerMoney(playerid);
		GivePlayerMoney(playerid, gPMoney[playerid]);
		SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, "You succesfully logged in!");

	}
	return 1;
}

if(!logged[playerid]) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Error: You need to login first!");

//=====================================OOC cmds=============================
if (strcmp("/invite", cmd, true, 10) == 0)
{
    new invited, invitedname[256], faction;
	tmp = strtok(cmdtext, idx);
	invited = strval(tmp);
	GetPlayerName(invited, invitedname, sizeof(invitedname));
	if(!strlen(tmp)) SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "Usage: /invite [playerid]");
	if(dini_Int(udb_encode(name), "rank") >= 3) //is de invite'er wel rank 3 of hoger?
	{
		if(dini_Int(udb_encode(invitedname), "faction") == 0) //zit de invited niet al in een faction?
		{
			faction = dini_Int(udb_encode(name), "faction");
			dini_IntSet(udb_encode(invitedname), "faction", faction); //Stel de goeie faction in
		}
	}
	return 1;
}

if (strcmp("/stats", cmd, true, 10) == 0)
{
	new faction, fstring[128], factionname[256], rank; //gPMoney[MAX_PLAYERS]; gPAdmin[MAX_PLAYERS];
	faction = dini_Int(udb_encode(name), "faction");
	format(fstring, sizeof(fstring), "/factions/%i", faction);
	factionname = dini_Get(fstring, "name");
	rank = dini_Int(udb_encode(name), "rank");
	new string[128];
	format(string, sizeof(string), "Money: [%i] Faction: [%s] Rank: [%i] AdminLvl: [%i]", gPMoney[playerid], factionname, rank, gPAdmin[playerid]);
	SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "________________________________________");
	SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, name);
	SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
	SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, "________________________________________");
	return 1;
}

//=====================================RPing Commands=======================
if(strcmp(cmdtext, "/me", true, 3) == 0)
   {
       if(!cmdtext[3])return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "USAGE: /me [text]");
       new str[128];
       GetPlayerName(playerid, str, sizeof(str));
       format(str, sizeof(str), "*%s %s", str, cmdtext[4]);
       SendClientMessageToAll(COLOR_PURPLE, str);
       return 1;
   }

if(strcmp(cmdtext, "/do", true, 3) == 0)
   {
       if(!cmdtext[3])return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "USAGE: /do [text]");
       new str[128];
       GetPlayerName(playerid, str, sizeof(str));
       format(str, sizeof(str), "((%s)) %s", str, cmdtext[4]);
       SendClientMessageToAll(COLOR_PURPLE, str);
       return 1;
   }

//=====================================Admin Commands=======================
   if (strcmp("/kick", cmd, true, 10) == 0)
{
if(!gPAdmin[playerid]) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You need admin status to do that!");
new id, string[128], bname[128];
tmp = strtok(cmdtext, idx);
id = strval(tmp);
GetPlayerName(playerid, bname, sizeof(bname));
format(string, sizeof(string), "%s has been kicked from the server. Reason: %s", bname, cmdtext[8]);
SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
Kick(id);
return 1;
}

	if (strcmp("/ban", cmd, true, 10) == 0)
{
if(!gPAdmin[playerid]) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You need admin status to do that!");
new id, string[128], bname[128];
tmp = strtok(cmdtext, idx);
id = strval(tmp);
GetPlayerName(playerid, bname, sizeof(bname));
format(string, sizeof(string), "%s has been Banned from the server. Reason: %s", bname, cmdtext[7]);
SendClientMessageToAll(COLOR_ORANGE, string);
Ban(id);
return 1;
}

	if (strcmp("/ann", cmd, true, 10) == 0)
{
if(!gPAdmin[playerid]) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You need admin status to do that!");
new string[128];
format(string, sizeof(string), "~w~%s", cmdtext[5]);
GameTextForAll(string, 2000, 1);
return 1;
}
//=====================================Animations===========================
if (strcmp("/smoke", cmd, true, 10) == 0)
{
    new string[128];
    SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_SMOKE_CIGGY);
	format(string, sizeof(string), "*%s takes out a cigarette, lights it on fire, and starts smoking it", name);
	SendClientMessageToAll(COLOR_PURPLE, string);
    return 1;
}
if (strcmp("/stopsmoke", cmd, true, 10) == 0)
{
	ClearAnimations(playerid);
	SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_NONE);
	new Float:X, Float:Y, Float:Z;
	GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
	CreateObject(1485, X, Y, Z-1.0, X, Y, Z-1.0);
	new string[128];
	format(string, sizeof(string), "*%s drops his cigarette on the ground", name);
	SendClientMessageToAll(COLOR_PURPLE, string);
	return 1;
}

SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "That command doesn't exist, use /help for commands");
return 1;
}

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}

public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}

public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}

public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}

public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}

public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
if(logged[playerid] == 1)
{
return 1;
}
else
{
return 0;
}
}

public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}

public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
       for(new i=0; i<FACTIONS; i++)
       {
           if(gFactionPickup[i] == pickupid)
           {
               new Fname[256], IntID, Float:IntX, Float:IntY, Float:IntZ, istring[128], message[128];
               format(istring, sizeof(istring), "/factions/%i", i);
               Fname = dini_Get(istring, "name");
               IntID = dini_Int(istring, "intid");
               IntX = dini_Float(istring, "IntX");
               IntY = dini_Float(istring, "IntY");
               IntZ = dini_Float(istring, "IntZ");
               format(message, sizeof(message), "%s Base", Fname);
               GameTextForPlayer(playerid, message, 2000, 0);
               SetPlayerPos(playerid, IntX, IntY, IntZ);
               SetPlayerInterior(playerid, IntID);
               }
       }
       for(new i=0; i<FACTIONS; i++)
       {
           if(pickupid == gFIntPickup[i])
               {
                       new Float:X, Float:Y, Float:Z, istring[128];
                       format(istring, sizeof(istring), "/factions/%i", i);
                       X = dini_Float(istring, "X");
                       Y = dini_Float(istring, "Y");
                       Z = dini_Float(istring, "Z");
                       SetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
                       SetPlayerInterior(playerid, 0);
               }
       }
       for(new i=0; i<BIZZES; i++)
       {
           if(gBizPickup[i] == pickupid)
           {
               new Bname[256], istring[128], message[128];
               format(istring, sizeof(istring), "/bizzes/%i", i);
               Bname = dini_Get(istring, "name");
               format(message, sizeof(message), "%s", Bname);
               GameTextForPlayer(playerid, message, 2000, 0);
               }
       }
       return 1;
}

public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}

public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}

public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}

public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}

public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}

public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}

public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}

public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}

public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}

public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

public CreateFactions()
{
print(" ");
for(new i=1; i<=FACTIONS; i++)
{
	new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A, id, col1, col2, istring[128];
 		format(istring, sizeof(istring), "/factions/%i", i);
 		X = dini_Float(istring, "baseX");
   	Y = dini_Float(istring, "baseY");
    	Z = dini_Float(istring, "baseZ");
     	gFactionPickup[i] = AddStaticPickup(1239,19,X,Y,Z);

	X = dini_Float(istring, "IntX");
 		Y = dini_Float(istring, "IntY");
       Z = dini_Float(istring, "IntZ");
	gFIntPickup[i] = AddStaticPickup(1239, 19, X, Y+1, Z);

       id = dini_Int(istring, "carid");
	col1 = dini_Int(istring, "carcolor1");
	col2 = dini_Int(istring, "carcolor2");
	X = dini_Float(istring, "car1X");
	Y = dini_Float(istring, "car1Y");
	Z = dini_Float(istring, "car1Z");
	A = dini_Float(istring, "car1A");
	AddStaticVehicle(id, X, Y, Z, A, col1, col2);

	X = dini_Float(istring, "car2X");
	Y = dini_Float(istring, "car2Y");
	Z = dini_Float(istring, "car2Z");
	A = dini_Float(istring, "car2A");
	AddStaticVehicle(id, X, Y, Z, A, col1, col2);

	X = dini_Float(istring, "car3X");
	Y = dini_Float(istring, "car3Y");
	Z = dini_Float(istring, "car3Z");
	A = dini_Float(istring, "car3A");
	AddStaticVehicle(id, X, Y, Z, A, col1, col2);
	printf("Faction %i loaded!", i);
}
print("__________________");
return 1;
}

public CreateBizzes()
{
for(new i=1; i<=BIZZES; i++)
{
	new Float:X, Float:Y, Float:Z, istring[128], Type;
 		format(istring, sizeof(istring), "/bizzes/%i", i);
 		X = dini_Float(istring, "DoorX");
   	Y = dini_Float(istring, "DoorY");
    	Z = dini_Float(istring, "DoorZ");
     	gBizPickup[i] = AddStaticPickup(1239,19,X,Y,Z);

	Type = dini_Int(istring, "Type");
	switch(Type)
	{
	case 1: gBizIntPickup[i] = AddStaticPickup(1239, 23, 0.00, 0.00, 0.00); //Clothes Shop
	case 2: gBizIntPickup[i] = AddStaticPickup(1239, 23, 0.00, 0.00, 0.00); //Food Shop
	case 3: gBizIntPickup[i] = AddStaticPickup(1239, 23, 0.00, 0.00, 0.00); //24/7
	case 4: gBizIntPickup[i] = AddStaticPickup(1239, 23, 0.00, 0.00, 0.00); //Ammunation
	case 5: gBizIntPickup[i] = AddStaticPickup(1239, 23, 0.00, 0.00, 0.00); //Car Dealer
	case 6: gBizIntPickup[i] = AddStaticPickup(1239, 23, 0.00, 0.00, 0.00); //Pay 'n Spray
	case 7: gBizIntPickup[i] = AddStaticPickup(1239, 23, 0.00, 0.00, 0.00); //Tune Shop
	}
	printf("Business %i loaded!", i);
}
print("__________________");
return 1;
}

public GetDistanceBetweenPlayers(playerid,playerid2)
{
       new Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:x2,Float:y2,Float:z2;
       new Float:tmpdis;
       GetPlayerPos(playerid,x1,y1,z1);
       GetPlayerPos(playerid2,x2,y2,z2);
       tmpdis = floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z2,z1)),2));
       return floatround(tmpdis);
}

Ja ik weet het, de code is niet optimaal, en veel dingen zijn nog niet af :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of dit het probleem is en of dit het probleem gaat oplossen, maar het is te proberen:

Bij een aantal van jouw commands staat in de eerste regel het getal "10". Verander dit getal naar het aantal tekens dat het commando heeft (inclusief de slash). Dus /kick word 5, /ban word 4 enzovoort.

Net zoals gedaan is bij het /do en /me commando.

Probeer dat eens.

Link to comment
Delen op andere websites

maar nu laat 'ie mijn login-scherm textdraws niet meer zien.

Maar ik zie ook niet in /login en OnPlayerSpawn ShowTextDrawForPlayer staan?

Bij een aantal van jouw commands staat in de eerste regel het getal "10". Verander dit getal naar het aantal tekens dat het commando heeft (inclusief de slash).

Dat kan ook, zolang de command niet meer is dan 10 tekens.

Bewerkt: door GTAguillaume
Link to comment
Delen op andere websites

public OnPlayerText(playerid,text[])
{
       for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
       {
               if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,i) <= CHAT_DISTANCE)
               {
                       return 1;
               }
               else
               {
                       return 0;
               }
       }
}

Dit gaat ook niet werken zoals jij het wil. Als hij gekeken heeft of speler 0 dichtgenoeg bij de huidige speler staat stopt de functie al. Je kan hiervoor beter dit gebruiken:

public OnPlayerText(playerid,text[])
{
       for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
       {
               if(IsPlayerConnected(i)) // Voor de veiligheid / snelheid
               {
                       if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,i) <= CHAT_DISTANCE)
                       {
                               SendPlayerMessage(playerid, i, text); // Verstuurt het bericht
                               continue; // Gaat door naar de volgende loop (dus i verhogen met 1 etc)
                       }
                       else
                       {
                               continue; // Verstuurt geen bericht, en gaat door naar de volgende loop (dus i verhogen met 1 etc)
                       }
       }
       return 0; // Zorgt ervoor dat het orginele bericht niet verstuurd wordt.
}

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ik heb misschien het probleem gevonden:

als ik CreateFactions(); eerst zet dan zie ik in de console "Faction <nummer> Loaded!" een paar x

en als ik CreateBizzes(); eerst doe zie ik "Business <nummer> loaded!"

Maar deze zouden dus allebei moeten komen...

Bewerkt: door goudewup
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm ik heb misschien het probleem gevonden:

als ik CreateFactions(); eerst zet dan zie ik in de console "Faction <nummer> Loaded!" een paar x

en als ik CreateBizzes(); eerst doe zie ik "Business <nummer> loaded!"

Maar deze zouden dus allebei moeten komen...

return;

Link to comment
Delen op andere websites

Dat had ik al geprobeerd, maar dat werkt ook niet...

Edit:

Ik heb het probleem nu ook bij een ander deel en ik weet nu zeker wat het probleem is:

SA:MP/pawn kan niet 2 for-loops in 1 callback hebben, dan voert hij alleen de eerste uit.

Mijn loop structuur is nu zo:

for(new i; i <= nummer; i++)
{
if(var == i)
{

}
else continue;
}

for(new i; i <= nummer; i++)
{
if(var == i)
{

}
else continue;
}

hoe zorg ik er nou voor dat hij wel door gaat met de 2e loop?

Bewerkt: door goudewup
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...