Jump to content

Rechtenvrije Maffia Muziek


Venzio

Recommended Posts

Hey, ik ben bezig met een project maar hiervoor heb ik gratis maffia muziek nodig die gebruikt mogen worden.

Waar kan ik die vinden?

Niets is gratis, maar wel als het illegaal is. Wat dacht je van muziek van 'The Godfather'?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat iets gratis is hoeft nog niet te zeggen dat het illegaal is. Er zijn vele gratis computerspellen, muziek, besturingssytemen, films etc... zonder dat de maker er geld voor vraagt.

Voorbeelden:

Gratis computerspellen: OpenTTD, Lincity en Wolfenstein: Enemy Territory

Gratis muziek/Audio: Jamendo, The Lazlow Show

Gratis besturingsystemen: Linux distributies waaronder Ubuntu. Of testversies van besturingssytemen zoals Microsoft met Windows Longhorn (vista) en Windows 7 RC heeft gedaan.

Gratis Films: Big Buck Bunny, Elephants Dream en natuurlijk divers materiaal op Youtube.

Zoeken naar een heleboel Creative Commons materiaal kan via http://search.creativecommons.org/

Let wel op dat sommig materiaal enkel gratis is voor niet-commercieel gebruik en dat je bij commercieel gebruik wel mogelijk een licentie dient af te nemen of het niet mag gebruiken. Zoek dus altijd uit of er bepaalde voorwaarde aan hangen (bijvoorbeeld naamvermelding).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...