Jump to content

Modern Warfare 2 VS Killzone 2

32 leden hebben gestemd

1. 1. Welk van deze games is volgens jou beter of leuker?

• Modern Warfare 2
      18
    • Killzone 2
      6
    • Beide zijn enorm leuk!
      5
    • Ik vind ze allebei niets aan.
      3
  2. 2. Geef Modern Warfare 2 een eerlijk cijfer

• 10
      5
    • 9
      7
    • 8
      9
    • 7
      4
    • 6
      2
    • 5
      1
    • 4
      0
    • 3
      0
    • 2
      0
    • 1
      3
    • Anders:
      1
  3. 3. Geef Killzone 2 een eerlijk cijfer

• 10
      2
    • 9
      5
    • 8
      6
    • 7
      6
    • 6
      2
    • 5
      4
    • 4
      1
    • 3
      0
    • 2
      1
    • 1
      4
    • Anders:
      1

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Na een lange periode afwezig te zijn op het forum, ben ik op het idee gekomen weer eens een topic te openen. :puh:
Welk van deze 2 games vinden jullie leuker of beter? Graag alleen stemmen als je beide spellen hebt gespeeld. :) Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:

Killzone 2, Veel simpeler en geen perks enz. gewoon rechtoe rechtaan, Medic, Engineer enz.

Ook zijn de graphics mooier, MW2 voelt the arcade aan.

De omgevingen zijn ook mooier.

Geplaatst:

Ik vind MW2 beter, alles klopt eraan vind ik, ik heb killzone nog nooit gespeeld, dus kan ik ook geen oordeel geven.

>>> Door Visser23: Als je geen oordeel kan geven, post dan ook niet :7 <<<

Geplaatst:

Overduidelijk valt modern warfare 2 bij mij beter in de smaak.

Ik heb Killzone 2 hier ook liggen maar die heb ik haast niet gespeeld om maar even te zeggen hoever ik ermee ben ik heb 6% van de trofeeen dat is niet zo geweldig veel.

Mooi spel is het wel hoor killzone 2 maar mw2 vind ik echt veel leuker

Geplaatst:

Beide games vind ik allebei zeer vermakelijk. Wel vind ik het twee totaal verschillende games, zoals PowerPats al zei is MW2 wel wat meer arcade maar dan vind ik op z'n tijd ook wel weer leuk. De multiplayer van MW2 vind ik weer wat leuker dan die van Killzone 2, maar de singleplayer van Killzone 2 vind ik weer beter dan die van Modern Warfare 2 dus het compenseert allemaal wel.

Geplaatst:

Beide games zijn enorm goed. Graphics van Killzone zijn echt geweldig en zeker de storyline is de moeite waard. Multiplayer heb ik niet echt heel veel gespeeld omdat me dat niet erg trok op een of andere manier. Modern Warfare 2 heeft ook een erg leuke én mooie singeplayer, maar bij die game gaat het grotendeels gewoon om de Multiplayer. Met de Perks, Challanges en Ranks e.d. heb je jarenlang plezier van MW2.

Beide games zijn echt goed alleen als ik zou moeten kiezen, zou ik voor Modern Warfare 2 gaan vanwege de Multiplayer. Eigenlijk zou je beide games moeten hebben als je FPS-liefhebber bent. ^^

Killzone: 9

Modern Warfare 2: 10

Geplaatst:

CoD: Modern Warfare 2: Absoluut een 9. De singleplayer is zo episch dat al die fouten in de multiplayer niet erg meer zijn.

Killzone 2: Tja de naam zegt het al, een 2. De besturing is het allerslechtste, zo sloom heb ik nog nooit meegemaakt. En na het proberen van die singleplayer dacht ik dat het niet erger kon tot ik de multiplayer uitprobeerde. Na 15 min zwart laad scherm gaf ik de moed op en daarom is dit het slechtste spel dat ik ooit in de Ps3 heb gestopt.

Geplaatst:

CoD: Modern Warfare 2: Absoluut een 9. De singleplayer is zo episch dat al die fouten in de multiplayer niet erg meer zijn.

Killzone 2: Tja de naam zegt het al, een 2. De besturing is het allerslechtste, zo sloom heb ik nog nooit meegemaakt. En na het proberen van die singleplayer dacht ik dat het niet erger kon tot ik de multiplayer uitprobeerde. Na 15 min zwart laad scherm gaf ik de moed op en daarom is dit het slechtste spel dat ik ooit in de Ps3 heb gestopt.

Als je de besturing configureerde dan kan je hem hetzelfde zetten qua controls van bijv MW2

Die laad scherm ligt aan jouw console of internetverbinding, Daar kan het spel niks aan doen, Want ik heb nooit problemen ermee gehad.

Geplaatst:

Als je de besturing configureerde dan kan je hem hetzelfde zetten qua controls van bijv MW2

Die laad scherm ligt aan jouw console of internetverbinding, Daar kan het spel niks aan doen, Want ik heb nooit problemen ermee gehad.

Ja zo dom ben ik ook weer niet. Dat was het eerste wat ik dus deed toen ik het spel in de console stopte. Maar nog was de besturing tergend sloom. En de mp werkte niet omdat mijn verbinding niet goed was hoor. Met Mw2 heb ik bijna nooit ergens last van, sterker nog het is altijd volle connectie dus dat is dikke onzin wat je zegt. Waarschijnlijk ben je gewoon snel tevreden met wat je krijgt.

Geplaatst:

Ja zo dom ben ik ook weer niet. Dat was het eerste wat ik dus deed toen ik het spel in de console stopte. Maar nog was de besturing tergend sloom. En de mp werkte niet omdat mijn verbinding niet goed was hoor. Met Mw2 heb ik bijna nooit ergens last van, sterker nog het is altijd volle connectie dus dat is dikke onzin wat je zegt. Waarschijnlijk ben je gewoon snel tevreden met wat je krijgt.

Oh ja, natuurlijk, het ligt aan het spel dat je internet niet werkt.

Als ik eerlijk moet zijn, geen van beide.

Killzone 2 niet omdat de "ongelofelijke graphics" niet eens op een fatsoenlijke resolutie worden gegeven (alleen HD Ready), en Modern Warfare 2 is overhyped, ik vind het echt niet spelen.

Geplaatst:

Dus jij verwijt het niet kunnen spelen van killzone 2 multiplayer aan het spel zelf ? :7

En ik ben inderdaad snel tevreden, want alles bij mij doet het gewoon.

Ik heb beide games gespeeld. Van Killzone 2 de PS3 Demo versie, en van Modern Warfare 2 de originele game.

Ik heb Killzone 2 een 4 gegeven.

Killzone 2 heeft een paar voor- en nadelen.

Ik vind dat Killzone 2 heel traag reageerd. Daarmee bedoel ik te zeggen, als je linksboven een vijand ziet, en die schiet je dood. Duurt het best wel lang om naar rechtsboven te gaan. En tegen die tijd ben je al minstens twee of drie keer geschoten door de vijand die rechtsboven zit.

Ook vind ik de setting van de game, ver in de toekomst, helemaal niets. Ik houd niet van dat onrealistische gedoe met wapens die pas in 2360 komen o.i.d.

Ik moet wel zeggen dat de graphics goed zijn. Maar eigenlijk is dat niet echt een voordeel, omdat elk spel voor de drie belangrijkste consoles (PC, XBOX 360 & PS3) goede graphics hebben.

Modern Warfare 2 heb ik in tegenstelling tot een vier voor KZ2, een zeven gegeven. Dit puur omdat er een zeer goede verhaallijn in zit en dit een meer tegenwoordige shooter is (dus een shooter van deze tijd). De multiplayer is ook een groot pluspunt, want er zijn nu meer attachments en perks beschikbaar. Evenals nieuwe wapens.

Killzone 2

Pluspunten

• Goede verhaallijn
  • Mooie graphics

Minpunten

• Speelt zich ver in de toekomst af..
  • Trage reactie van het spel

Modern Warfare 2

Pluspunten

• Speelt zich in deze tijd af
  • Wederom een goede multiplayer
  • Nieuwe perks en attachments

Minpunten

• Korte verhaallijn (weinig missie's)
  • Nog steeds erg duur..

Mijn voorkeur gaat dus uit naar Modern Warfare 2.

Bewerkt: door FireFighter

Weet je wat raar is? Als ik naar de poll kijk zie ik dat 10 mensen MW2 beter vinden. Maar als je dan naar de score kijkt, zie je dat Killzone 2 algemeen de hoogste score haalt. 0_0

EDIT: Door m'n internet browser waren de namen om de een of andere manier verwisseld :duh:

Bewerkt: door Dakendak
Geplaatst:

Is wat jammer dat xboxers hier ook op kunnen reageren. want bij hun is het toch no-change dat ze op killzone2 stemmen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...