joey112111 Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 waar vint je chinatown vrendcode? ik wort GEK Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 (bewerkt) Je 'vrendcode' zit niet in het spel helaas. Misschien bedoel je een andere code die ik niet kan opmaken uit je zin, maar daarvoor moet je eerst de verbinding opstarten met je nintendo, door bijvoorbeeld te traden, en dan ga je naar je laptop toe (in je savehuis) en zie je linksboven een code. Daar staat je friendcode. Bewerkt: 28 januari 2010 door Bierbuikje Reageren
joey112111 Geplaatst: 29 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Je 'vrendcode' zit niet in het spel helaas. Misschien bedoel je een andere code die ik niet kan opmaken uit je zin, maar daarvoor moet je eerst de verbinding opstarten met je nintendo, door bijvoorbeeld te traden, en dan ga je naar je laptop toe (in je savehuis) en zie je linksboven een code. Daar staat je friendcode. bij mij staat bij vrendcode N/A wat betekent dat? Reageren
TomFurga Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 N/A = Not Available = niet beschikbaar Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Dan moet je eerst contact maken met het wifi via je nintendo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.