Dizzee Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 (bewerkt) Persoonlijk vind ik het je beste sig tot nu toe. Goed contrast, kleuren, afwisseling en overgang van scherp naar blurry is zeer goed uitgevoerd. Tekst perfect geplaatst. Niks op aan te merken. PRO! @ Hieronder: Ik heb een jaar niks gedaan met PS dus het kan ook aan mij liggen. Nee, ik vind hem echt goed. Bewerkt: 29 januari 2010 door Dizzee Reageren
Jon-asses Geplaatst: 29 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Persoonlijk vind ik het je beste sig tot nu toe. Goed contrast, kleuren, afwisseling en overgang van scherp naar blurry is zeer goed uitgevoerd. Tekst perfect geplaatst. Niks op aan te merken. PRO! Thanks man Is best wel raar dat je het mijn beste sig ooit vindt, want had laaaange tijd niets gemaakt. Had natuurlijk wel heel veel inspiratie, maar buiten dit komt er niets meer uit laatste tijd. Bedankt voor je comment! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.