Jump to content

Windows Live for Games wil neit meer aanmelden


joshoon

Recommended Posts

Heyz,

Ik had een poos terug GTA IV gekocht, en kon hem gewoon online spelen zonder enige problemen.

Na een langere tijd kreeg ik ineens een fout toen ik GTA IV opstartte.

Namelijk deze: Kan het profiel niet aanmelden bij LIVE. Er zijn problemen met het netwerk of de Wijndows Live ID-service is niet beschikbaar.

Ik dacht dat het misschien een storing was, dus na een dag of 2 probeerde ik weer (Maakte niet zoveel uit omdat ik in die dagen toch geen tijd had om te spelen), maar toen wou hij nog niet, en kreeg nog steeds de zelfde melding.

Ik heb al vanalles geprobeerd, firewall uit, viruscanner uit, maar niks helpt.

Heeft iemand enige suggesties hoe ik dit zou kunnen oplossen zodat ik weer online kan spelen?

Alvast bedankt! :tu:

Bewerkt: door joshoon
Link to comment
Delen op andere websites

Controleer eens of je met een andere Live account nog wel aan kan melden? Misschien is deze geblokkeerd of zoiets.

Wil dat dan wel? ondanks het spel en serial is gekoppeld aan mijn huidige account?

Ok, ik heb net getest met een compleet nieuw account (ook compleet nieuw Live account enz)

En ook dat werkt niet, ik blijf de zelfde fout krijgen :?

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al eens geüpdatet? Ik kan me heel goed voorstellen dat je alleen kan multiplayen en inloggen op Windows Live met de nieuwste patch geïnstalleerd.

Bewerkt: door KillerZero86
Link to comment
Delen op andere websites

Heb je al eens geüpdatet? Ik kan me heel goed voorstellen dat je alleen kan multiplayen en inloggen op Windows Live met de nieuwste patch geïnstalleerd.

Ja ik heb hem laatst nog geüpdated naar v1.0.5.0

Een vriend van me draait ook op die patch, en die heeft geen problemen.

Ik heb ff met KillerZero86 op msn gezeten, en ff nog meer details gegeven, en hij heeft uiteindelijk dit voor me gevonden: http://social.microsoft.com/forums/en-US/onecareinstallandactivate/thread/baf82319-336f-4a1c-9e90-71b3f8f110d2/

Dit heeft het voor me opgelost!

Nogmaals bedankt KillerZ!

>>> Door Hanneswasco: Ook hier berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...