SuzyB. Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Ik heb al zoveel geprobeerd om online te komen. ik heb op de downloadsite gekeken. alles opgeslagen en uitgevoerd. maar ik heb dus geen idee hoe ik het zou moeten opstarten, of ik de wel de goeie heb en wat ik in hemelsnaam moet doen ;d. iemand enig idee? k heb het 4 jaar geleden al eerder gespeeld. maar toen stond het er al op, door me broer. maar die is nu al huis uit. dus ik ben gwn alleen achter zonder enig idee ;d Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 San Andreas MultiPlayer, of korweg SAMP, is waarschijnlijk waar je naar op zoek bent. We hebben hier op dit forum een complete sectie speciaal voor SAMP (Klik) waarin een tutorial staat over hoe het te installeren en te gebruiken (Klik). Reageren
SuzyB. Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 San Andreas MultiPlayer, of korweg SAMP, is waarschijnlijk waar je naar op zoek bent. We hebben hier op dit forum een complete sectie speciaal voor SAMP (Klik) waarin een tutorial staat over hoe het te installeren en te gebruiken (Klik). Bij de uitleg staat een link dat je moet installeren om verder te kunnen. als je daarop klikt staat er; not found. dus kan k niet verder.. ;$ >>> Door VWO-er: Ik heb je onderwerp even verplaatst naar de San Andreas Multiplayer-fora, ik denk dat ze je daar het beste kunnen helpen <<< Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Ik zie dat een hoop plaatjes niet werken, maar ik zie geen dode links. Kun je iets duidelijker zijn over welke link precies niet werkt? Reageren
SuzyB. Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Ik zie dat een hoop plaatjes niet werken, maar ik zie geen dode links. Kun je iets duidelijker zijn over welke link precies niet werkt? Deze; http://autovragen.nl/Persoonlijke_Dump/gtasapatch.exe omdat ik versie 2.0 heb. terwijl je 1.0 nodig hebt? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 (bewerkt) Deze patch is ook te vinden in de GTAForum database: Klik. Bewerkt: 28 januari 2010 door KillerZero86 Reageren
SuzyB. Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Deze patch is ook te vinden in de GTAForum database: Klik. okay. Dat heb ik gedaan. maar ik kom dus echt niet verder. het staat op me bureaublad. zo'n wit blaadje met een teken van internet erin. maar verder kan je er helemaal niets mee. ook niet openen. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Heb je het programma al geïnstalleerd? Downloaden van die site en dan dubbel klik op de installer. Reageren
SuzyB. Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Heb je het programma al geïnstalleerd? Downloaden van die site en dan dubbel klik op de installer. k heb alles gedownload. waar een link bij stond. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Beste SuzyB, Waarschijnlijk bedoel je de 'Party Patch' die je nodig zal hebben om San Andreas Multiplayer te kunnen spelen. Ga naar ->deze<- site en klik op 'Downloads'. Download nu SA-MP 0.3 en vervolgens pak je alles uit. Nu moet je ook nog de third-party patch downloaden die er voor zorgt dat je met elke versie online kunt spelen. Als je Multi Theft Auto: San Andreas (MTA) bedoeld raad ik je aan om naar -deze- site te gaan. Succes! Reageren
SuzyB. Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Ik heb die MTA nu wel gedownload. alleen alsnog heb ik versie 1.0 nodig. maar die heb ik al 4x gedownload ! maar k heb geen idee wáár k hem moet plaatsen? Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 het staat op me bureaublad. zo'n wit blaadje met een teken van internet erin. maar verder kan je er helemaal niets mee. ook niet openen. Waarschijnlijk slaat je browser 'm om de een of andere reden op als .html i.p.v. .exe. Klik eens met de rechtermuisknop op de link 'Downloaden' ( link ). In het menu dat verschijnt kies je 'Doel opslaan als ...' (Internet Explorer) of 'Koppeling opslaan als ...' (FireFox). Er zal nu een venstertje komen zodat je kan kiezen waar jij 'm wilt opslaan. Bij type zou moeten staan: Winrar Archief. Reageren
SuzyB. Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 het staat op me bureaublad. zo'n wit blaadje met een teken van internet erin. maar verder kan je er helemaal niets mee. ook niet openen. Waarschijnlijk slaat je browser 'm om de een of andere reden op als .html i.p.v. .exe. Klik eens met de rechtermuisknop op de link 'Downloaden' ( link ). In het menu dat verschijnt kies je 'Doel opslaan als ...' (Internet Explorer) of 'Koppeling opslaan als ...' (FireFox). Er zal nu een venstertje komen zodat je kan kiezen waar jij 'm wilt opslaan. Bij type zou moeten staan: Winrar Archief. maar waar zou je hem moeten gaan opslaan? bij het bureaublad? ofzo Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Waar jij wilt. Je moet hem installeren in de map waar GTA San Andreas ook staat, maar waar je hem heen download maakt niets uit. Reageren
Flokkert Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Ik heb die MTA nu wel gedownload. alleen alsnog heb ik versie 1.0 nodig. maar die heb ik al 4x gedownload ! maar k heb geen idee wáár k hem moet plaatsen? Klik hier voor de patch(1.0) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.