ikt Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2010 Omdat er nog geen topic hier is en dit stukje forum redelijk in coma lijkt, blaas ik er wat leven in. Dus plaats hier je avonturen van je vorige match of van de Free Mode. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crusher!! Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2010 (bewerkt) ik werd dood geschoten toen ik in een heli vloog, door een snipereaar van ondere... RECHT DOOR HET RAAMPJE Bewerkt: 28 januari 2010 door Crusher!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2010 Ik heb gewoon 2 mensen in 2 schoten gekilled die in een auto reden met een sniper best ver van mij vandaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 5 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2010 Ik heb gewoon 2 mensen in 2 schoten gekilled die in een auto reden met een sniper best ver van mij vandaan. koop ene lolly en ga het vieren Waar slaat dat nou op? De laatste match die ik heb gespeeld was afgelopen zondag met mijn clan. Was erg leuk en we hebben heli gevechten gedaan en nog veel meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2010 Laat dit geen spamtopic worden jongens... Kom met leuke, serieuse, grappige verhalen die je hebt meegemaakt terwijl je GTA IVMP aan het spelen was. Bij nutteloos gepraat gaat hier een slot op, en ik heb er nog genoeg... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 10 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2010 Net met Booze T gespeeld, gezellige vent. Je kent hem misschien van zijn YouTube video's. ik mocht oefenen met het neerknallen van heli-piloten op hem. Toen moest ik eten. Maar ik heb wel gemerkt dat ik niet meer bang hoef te zijn voor mensen die mij willen platrijden op airport indien ik een M4 oid heb: Ik kan iemand met enkele kogels killen en nog tijd hebben om de auto te ontwijken. Straks eens oefenen op Amerikaantjes die wel terugschieten terwijl ze schelden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2010 ik werd dood geschoten toen ik in een heli vloog, door een snipereaar van ondere... RECHT DOOR HET RAAMPJE Dat had ik ook een keer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.