Jump to content

[SA]Nederlandse Politie motor[NL]

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee! ik heb een Politie motor getextured en ik ben er nu mee bezig om het om te bouwen tot een Volledig Nederlandse politie motor,

De Striping komt nog op de zijkanten, op de voorkant staat et al, en op de zeikanten zit een Politie logo + een Politie zwaailicht

Screens:

1264680587-680.jpg

Rate 1/10

Geplaatst:

Ziet er wel leuk uit alleen te weinig contrast, ik kan het verschil tussen de tank en kappen moeilijk zien.

Geplaatst:

Hee! ik heb een Politie motor getextured en ik ben er nu mee bezig om het om te bouwen tot een Volledig Nederlandse politie motor,

De Striping komt nog op de zijkanten, op de voorkant staat et al, en op de zeikanten zit een Politie logo + een Politie zwaailicht

voortaan beter lezen :bier:

Geplaatst:

Je bent toch al bekend met de regels van de modding fora? Je moet toestemming van de maker hebben en de link van de originele mod er ook bij hebben. Graag dit er zo snel mogelijk bij zetten.

Geplaatst:

en toch nog, ga je door met nl mods maken in een o-zo-amirekaanse game. wat puma al zij.

maak dan een NL Pack. en presenteer het dan..

Grtzz Max

Geplaatst:

en toch nog, ga je door met nl mods maken in een o-zo-amirekaanse game. wat puma al zij.

Grtzz Max

wat is het probleem nou dat je een NL iets maakt in een amerikaanse game?

OT:vind hem tot nu toe wel goed(voor een onafgemaakte dan he),ben benieuwd hoe die is als hij klaar is.

Geplaatst:

Grtzz Max

wat is het probleem nou dat je een NL iets maakt in een amerikaanse game?

OT:vind hem tot nu toe wel goed(voor een onafgemaakte dan he),ben benieuwd hoe die is als hij klaar is.

Omdat het de showroom al een paar maanden helemaal vol staat met alleen maar NL texture mods voor SA.

Geplaatst:

@Night_men: Veel beginners is de rede van zoveel texture mods. Als ze niet proberen op een hoger niveau te gaan modden, behoud je van dit soort mods.

Gelieve niet meer berichten plaatsten over het feit dat het wéér zo'n mod is maar berichten die over de inhoud van de modificatie gaan voor zover mogelijk. De topicstarter moet overigens nog steeds de originele modificatie erbij zetten en bewijs dat hij toestemming van de maker heeft. Verder over de mod zelf: Tja.. Het is vrij simpel, paar logo'tjes erop, striping.. zoals je bij elke NL mod doet. Probeer eens wat originelers te doen, geen NL mods meer maar dingen waarbij je mooie textures maakt met Photoshop ofzo. Het mooiste zou zijn: nieuwe models maken.

Edit @hierboven: Dat witte is ingame carcols, dat wordt dus een veranderde kleur met specular highlight. Het zal dan niet egaal zijn.

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...