Jump to content

Sentinel XS


Black Admiral

Recommended Posts

De Sentinel XS spawnt vaker en eigenlijk uitsluitend wanneer je rijdt in Little Italy/Westdyk wanneer je met een Sentinel of Sultan RS rijdt, de vindplaats van de Sultan RS: Hier, rij even van het domein af en je zult een Sentinel XS voor je hebben staan in een mum van tijd :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn de locaties die Cuban Gangster zei voor als je niet weet waar het is. :

Klik

Meestal zal je zelf ook in een Sentinel moeten rondt rijden voor dat je hem ziet ;)

Little Italy is niet zo groot PrioXCoMBo, is zelfs één van de kleinste wijken in LC. Dat gebied wat je aangeeft (zuid Algonquin) is veel te groot i.m.o..

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn de locaties die Cuban Gangster zei voor als je niet weet waar het is. :

Klik

Meestal zal je zelf ook in een Sentinel moeten rondt rijden voor dat je hem ziet ;)

Little Italy is niet zo groot PrioXCoMBo, is zelfs één van de kleinste wijken in LC. Dat gebied wat je aangeeft (zuid Algonquin) is veel te groot i.m.o..

Ik bedoel als je een Sentinel hebt, rijd de Sentinel XS rondt in Zuid Algonquin (dus de cirkel die ik aan gaf, dat gebied).

Je hebt gelijk dat Little Italy erg klein is tegenover de andere gebieden zoals The Exchange etc.

Nog even voor de duidelijkheid : Klik :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Let er wel op dat als je instapt, er gewoon "Sentinel" komt te staan, verwacht dus geen andere autonaam, kijk ipv daarvan even naar de voorkant waar een extra spoiler zit, de achterkant waar op het achterraam een frame is aangebracht, en naar de zijkant waar STD op staat.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Let er wel op dat als je instapt, er gewoon "Sentinel" komt te staan, verwacht dus geen andere autonaam, kijk ipv daarvan even naar de voorkant waar een extra spoiler zit, de achterkant waar op het achterraam een frame is aangebracht, en naar de zijkant waar STD op staat.
En op de achterkant staat Sentinel XS. ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

rijdt de XS uberhaupt wel rond? Volgens mij komt hij alleen in

out of commission

voor.

Ik zelf ben hem nog nooit tegen gekomen, alleen de standaard sentinel kom ik regelmatig tegern.

Yup je komt hem wel degelijk tegen op de straat. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je instapt zie je dus niet 'Sentinel XS' staan?

Let er wel op dat als je instapt, er gewoon "Sentinel" komt te staan, verwacht dus geen andere autonaam, kijk ipv daarvan even naar de voorkant waar een extra spoiler zit, de achterkant waar op het achterraam een frame is aangebracht, en naar de zijkant waar STD op staat.

EDIT: sorry, vraag verkeerd begrepen :$

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...