Black Admiral Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Weet iemand waar de Sentinel XS http://nl.wikigta.org/wiki/Image:IV-SentinelXS.jpg rondrijd? Ik heb al dodelijk lang lopen zoeken, maar ik kan hem niet vinden.... Reageren
Nissan Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Little Italy en Westdyke. Word rondgereden door Pegorino Family en The Commission. Op de zijkant staat STD, wat staat voor Sentinel Tuning Division, tegelijkertijd mikt Rockstar op SOA's . Reageren
PrioX Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 (bewerkt) Hier zijn de locaties die Cuban Gangster zei voor als je niet weet waar het is. : Klik Meestal zal je zelf ook in een Sentinel moeten rondt rijden voor dat je hem ziet Bewerkt: 28 januari 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 De Sentinel XS spawnt vaker en eigenlijk uitsluitend wanneer je rijdt in Little Italy/Westdyk wanneer je met een Sentinel of Sultan RS rijdt, de vindplaats van de Sultan RS: Hier, rij even van het domein af en je zult een Sentinel XS voor je hebben staan in een mum van tijd . Reageren
PrioX Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 En dit is de vindplaats van de Sentinel : Klik > Als je het vliegveld op rijd zal je wel LCPD achter je aan krijgen Reageren
Black Admiral Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Kijkkijkkijk, hier heb ik wat aan! Tnx allemaal! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Hier zijn de locaties die Cuban Gangster zei voor als je niet weet waar het is. : Klik Meestal zal je zelf ook in een Sentinel moeten rondt rijden voor dat je hem ziet Little Italy is niet zo groot PrioXCoMBo, is zelfs één van de kleinste wijken in LC. Dat gebied wat je aangeeft (zuid Algonquin) is veel te groot i.m.o.. Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 rijdt de XS uberhaupt wel rond? Volgens mij komt hij alleen in out of commission voor. Ik zelf ben hem nog nooit tegen gekomen, alleen de standaard sentinel kom ik regelmatig tegern. Reageren
PrioX Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 (bewerkt) Hier zijn de locaties die Cuban Gangster zei voor als je niet weet waar het is. : Klik Meestal zal je zelf ook in een Sentinel moeten rondt rijden voor dat je hem ziet Little Italy is niet zo groot PrioXCoMBo, is zelfs één van de kleinste wijken in LC. Dat gebied wat je aangeeft (zuid Algonquin) is veel te groot i.m.o.. Ik bedoel als je een Sentinel hebt, rijd de Sentinel XS rondt in Zuid Algonquin (dus de cirkel die ik aan gaf, dat gebied). Je hebt gelijk dat Little Italy erg klein is tegenover de andere gebieden zoals The Exchange etc. Nog even voor de duidelijkheid : Klik Bewerkt: 28 januari 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Nissan Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 (bewerkt) Let er wel op dat als je instapt, er gewoon "Sentinel" komt te staan, verwacht dus geen andere autonaam, kijk ipv daarvan even naar de voorkant waar een extra spoiler zit, de achterkant waar op het achterraam een frame is aangebracht, en naar de zijkant waar STD op staat. Bewerkt: 28 januari 2010 door Cuban Gangster Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Let er wel op dat als je instapt, er gewoon "Sentinel" komt te staan, verwacht dus geen andere autonaam, kijk ipv daarvan even naar de voorkant waar een extra spoiler zit, de achterkant waar op het achterraam een frame is aangebracht, en naar de zijkant waar STD op staat.En op de achterkant staat Sentinel XS. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Voor de duidelijkheid Little Italy is de kleinste wijk in LC. Voor je het weet ben je die wijk weer uit en zie je die Sentinel XS niet meer Reageren
Dvt Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 rijdt de XS uberhaupt wel rond? Volgens mij komt hij alleen in out of commission voor. Ik zelf ben hem nog nooit tegen gekomen, alleen de standaard sentinel kom ik regelmatig tegern. Yup je komt hem wel degelijk tegen op de straat. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Maar als je instapt zie je dus niet 'Sentinel XS' staan? Reageren
PrioX Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 (bewerkt) Maar als je instapt zie je dus niet 'Sentinel XS' staan? Let er wel op dat als je instapt, er gewoon "Sentinel" komt te staan, verwacht dus geen andere autonaam, kijk ipv daarvan even naar de voorkant waar een extra spoiler zit, de achterkant waar op het achterraam een frame is aangebracht, en naar de zijkant waar STD op staat. EDIT: sorry, vraag verkeerd begrepen :$ Bewerkt: 31 januari 2010 door PrioXCoMBo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.