Phoenyxar Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Maar als je instapt zie je dus niet 'Sentinel XS' staan? Nee, zoals bij alle gemodificeerde voertuigen in IV, ze hebben speciale uiterlijke of specificate kenmerken, maar hun naam blijft hetzelfde. Dit is om gewoon niet te veel verschillende voertuigen te hebben zoals in vorige GTA's vaak het geval was . Reageren
Black Admiral Geplaatst: 1 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Oké, ik heb je door. Bedankt allemaal voor de reactie's, ik heb genoeg ingredienten om al mijn Unique Stunts te completeren! Reageren
Nissan Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 De USJ's zijn het makkelijkst te behalen met een NRG-900 of een Sultan RS . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 De USJ's zijn het makkelijkst te behalen met een NRG-900 of een Sultan RS . Als je USj's gaat doen kan je toch beter een PCJ-600 dan een NRG-900 gebruiken hoor, hiermee heb je meer grip en deze heeft een kleinere draaicirkel. Een Sultan RS is daarentegen inderdaad het meest geschikt . Reageren
Fezz Geplaatst: 1 februari 2010 Rapport Geplaatst: 1 februari 2010 Kan je de Sentinel XS spawnen met de Simple Native Trainer? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.