Jump to content

4 wanted lvl=crash

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had laatst de mods :NOS Nieuws modificatie, (Nederlandse) Ambulance en de Nederlandse Politieauto geïnstaleerd.

Helaas had ik veel problemen met deze mods zoals crashen en andere vervelende dingen :duh: .

Dus ik dacht: ik installer alle gewone .txd/.dff bestanden weer. Toen ging alles goed. Totdat ik 4 lvl wanted kreeg. Elke keer als ik dat krijg, crasht het hele spel en moet ik weer ctr,alt,delete doen. :duh:

Toen heb ik het spel opnieuw geïnstaleerd. En ja hoor hij hangt nogsteeds...

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?(of is :*D )

Kris

Geplaatst:

Probeer eens gta_sa.set te wissen, deze staat in C:\documents and settings\jounaam\San Andreas User Files.

Mocht dat niet helpen kijk dan even of New Game werkt. Werkt dat ook niet, verwijder het spel dan en verwijder daarna de map waarin GTA SA geïnstalleerd stond (standaard C:\Program Files\Rockstar Games\Grant Theft Auto San Andreas) en de map C:\documents and settings\jounaam\San Andreas User Files (wel even je savegames back-uppen!). Mocht dat nog niet helpen dan weet ik het ook niet meer.

Geplaatst:

Heb gta_set gewist... Nu hangt hij vast bij 1 of 2 of 3 steeren (hoger kom ik niet door crash) Wat komt er allemaal naar je toe(vliegen/over weg) als je 1/2/3 of 4 wanted lvl hebt? (ik denk dat dat het is?)

Geplaatst:

Ik denk dat het ligt aan een verkeerd gemodde News Heli. (Zit ie bij die NOS mod in misschien?) Want deze komen vooral bij wanted level 4. ;)

Geplaatst:

ja dat klopt die zit daar in, ik heb nu de orginele .txd er weer ingezet want de .dff verandert hij niet. Wat wel raar is is dat ik de .dff nieteens had :{ . Maar ik heb nu al crash bij 1 of zelfs geen wanted lvl. Het hele spel is naar de klote door die stomme mods?

Geplaatst:

Dat zei ik een aantal posts geleden al. Gewoon compleet wissen en opnieuw beginnen is voor jou de enige manier om ooit nog San Andreas goed te kunnen spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...