Cinq-Power Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Ik heb voor het GTA 4 spel (duh logisch ) een aantal mod's gedownload. Geen cheats ofzo want dat vind ik zonde van de gameplay, maar andere auto's. Zoals bijv. de politiewagen in NL uitvoering. Maar ook de Fiat New 500 Abarth heb ik opgeslagen, maar die krijg ik niet in het spel. Ik heb volgens mij gewoon volgens de aanwijzingen de mod geinstalleerd zeg maar, maar de Honda CRX (genaamd Blista) is ipv veranderd in de Fiat compleet van de GTA 4 bodem verdwenen. Iemand hier ervaringen mee of een tip wat er fout gegaan kan zijn? Grt Cinq-Power Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Je kan bv. een Car-Spawner gebruiken om desbetreffende auto te spawnen. Reageren
jvj Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Ik had ooit zelf mijn wagen gemod met sparkIV, normaal stond die wagen opgeslagen voor m'n savehouse en was ie ook weg. Het kan dus dat er een fout in de mod zit. Reageren
300400500s Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Is het model misschien leeg, dat die auto onzichtbaar is? En doen andere mods het wel? Anders kun je eens proberen Windows Updates uit te voeren. Reageren
Cinq-Power Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Qua mods heb ik een hele lijst die ik uit wil voeren, net zo leuk en ze zijn er toch voor. Heb 2 politieauto's die wel werken, de rest eigenlijk niet.... Heb ze wel allemaal een keer volgens beschrijving erbij gezet, maar toen ik het spel opstarte had ik bijna alleen nog maar taxi's en limo's in het spel zitten. 't zag geel van de taxi's. Dit is de link van de 500: http://www.gta-modding.it/area/index.php?act=view&id=714 Lijkt mij op zich stug dat ie leeg is, zoals ik al zei werken alleen de politieauto's..... Tis leuk zo'n hollandse poltiewagen int spel, maar een leuke italiaan om voor die wagens uit te scheuren is leuker. Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Je kan bv. een Car-Spawner gebruiken om desbetreffende auto te spawnen. ik citeer Reageren
Cinq-Power Geplaatst: 28 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Zal wel weer ergens wat fout doen maar krijg et niet aan de gang. Die carspawner en verwante items bedoel ik dan. Denk dat ik wat gemist heb of niet goed begrepen heb. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Doe je dat met SparkIV of download ze van http://www.gtagaming.com/downloads daar heb ik ze vandaan en doen ze het allemaal! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Modding vragen horen in de modding subfora. Verplaatst. Reageren
Cinq-Power Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Doe je dat met SparkIV of download ze van http://www.gtagaming.com/downloads daar heb ik ze vandaan en doen ze het allemaal! Ja, ik plug ze door met SparkIV. Ik krijg alleen de 2 politieauto's aan de gang. De fiat 500 is de enige die ik niet van gtagaming.com af heb. Heb o.a. de skyline, evo, daf, renault magnum, scania, cola automaten enz WEL VAN GTAGAMING.COM Werken ook niet helaas. Bewerkt: 30 januari 2010 door Cinq-Power Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Dringt het dan niet door je door? De site levert onafgewerkte mods. Deze mods opzoeken op GTAGaming.com of dergelijke kan dit probleem verhelpen. Dan kan ik het probleem niet vinden. Bewerkt: 31 januari 2010 door MidnightMayhem Reageren
orcorson Geplaatst: 10 februari 2010 Rapport Geplaatst: 10 februari 2010 (bewerkt) Misschien kan ik je helpen. Heb je ook een programmatje dat filelist.pak aanpast? http://www.thegtaplace.com/downloads/f3470-gta4-launcher-modding-ability-patch op deze site vind je zo een programma. Dit moet er voor zorgen dat GTA IV niet merkt dat je het spel aanpast. Ik hoop dat het hielp. Bewerkt: 10 februari 2010 door orcorson Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.