Talietje Geplaatst: 28 januari 2010 Rapport Geplaatst: 28 januari 2010 Heej, ik heb een filmpje gemaakt met macromedia flash, nu wil ik het exporteren en de beste manier is dat je het als een swf (flash) bestandje exporteert. Maar dan heb ik wel een probleem, dan kan ik mijn filmpje niet bewerken met sony vegas 9.0 pro en ook niet met andere dingen. En heb al geprobeerd om het te converteren naar een avi bestand met verschillende convert porogramma's, maar het werkt niet. want de programmas lopen altijd vast of sluiten gewoon Weet iemand misschien een oplossing. Reageren
Kryziek Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Ik heb niet veel verstand van dit soort dingen maar mischien missen er codecs ofzow. Reageren
Dieko Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Als je hem naar .flv exporteert kan je hem verder converteren naar een andere bestand. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.