Jump to content

Episodes of liberty city. Ze komen nu echt Naar ps3 en PC


Rinaldootje

Recommended Posts

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    7

  • Dexist

    4

  • Rinaldootje

    4

  • Dieko

    4

Popular Days

Top Posters In This Topic

Woehoe :dans: En Red Dead Redemtion komt dan ook ongeveer uit, die PS3 gaat overuren doen :puh:

Die van mij draait nu al overuren ;), als Episodes en Red Dead Redemtion ongeveer tegelijkertijd uitkomen, staat ie dag in dag uit aan....

Episodes from liberty city komt 30 maart uit.

Red Dead Redemption komt 29 april uit.

Zit nog wel wat verschil tussen

Link to comment
Delen op andere websites

GE-WEL-DIG!

Hier heb ik dus al die tijd op gewacht! Fijn dat Rockstar ons PS3- en PC-gamers niet in de steek laten. Het word voor mij alleen geen day-1-buy. Zo komt Battlefield Bad Company er ook nog aan en ik ben nog druk bezig met Modern Warfare 2. Waarschijnlijk ga ik GTA IV weer opnieuw uitspelen met vervolgens de Episodes in de zomervakantie, dan heb ik genoeg tijd om er goed in te zitten! :)

Cheers! :bier:

paul007

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Woehoe :dans: En Red Dead Redemtion komt dan ook ongeveer uit, die PS3 gaat overuren doen :puh:

idd, ik ga maar direct een extra cooling fan er bij halen voor mn ps3 want die gaat oververhit raken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik kreeg er vanochtend ook een mail erover. Gaaf. :)

Had ik gisteren toch gelijk met dat webshop-ding :bonk: .

Webshop's zijn niet heel erg betrouwbaar.

Ze plaatsen vaak gewoon al iets wat nog niet bevestigd is maar kennelijk hadden hun het al doorgekregen.


waarom heeft iedereen een hekel aan de xbox360? omdat ie hem al heeft man

Xdoos 4 life en jammer dat ie naar de ps3 gaat :(

Ik heb niks tegen de Xbox360!

Gelijk toen ik dit bericht las vond ik het lullig dat AGENT wel exclusief voor de ps3 is.

Maargoed deze zal uiteindelijk ook wel weer naar de Xbox360 komen aangezien Rockstargames de betekenis van exclusief niet kent.

Als beide games multiplatform zijn uitgekomen zou het geweldig zijn.

Ik wil geen exclusives ik wil geen console wars.

Iedereen heeft zijn eigen keuze qua console en om nou om een paar games ruzie te gaan maken welke console beter is.. dat is gewoon niet nodig!

De Xbox360 heeft zo zijn voordelen.

De PS3 heeft zo zijn voordelen.

De PC heeft zo zijn voordelen.

Iedereen heeft een eigen keuze daarin

Zonder concurrentie onder de consoles zouden ze superduur zijn geweest vergeet dat nooit!

We hebben meerdere consoles gewoon nodig om een leuke prijs ervoor te betalen die redelijk is :dans:

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Link to comment
Delen op andere websites

en de wii dan sad2.gif

de wii heeft ook zijn voordelen.

Klopt,

Maar ik had het nu even over de platformen waar Grand Theft Auto IV op uitgekomen is.

Elk platform heeft zo zijn voordelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Grootste FAIL van Microsoft in de geschiedenis!

Dat slaat echt nergens op. Microsoft heeft waar schijnlijk voor een half jaar/ jaar betaald. Heeft R* zich niet aan het contract gehouden? Hebben ze waarschijnlijk een rechtzaak aan hun voeten.

Maargoed.

Ik vind het leuk dat het nu op alle platformen komt. Nu kunnen anderen toch nog genieten van de contents.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...