Jump to content

Episodes of liberty city. Ze komen nu echt Naar ps3 en PC


Rinaldootje

Recommended Posts

Grootste FAIL van Microsoft in de geschiedenis!

Dat slaat echt nergens op. Microsoft heeft waar schijnlijk voor een half jaar/ jaar betaald. Heeft R* zich niet aan het contract gehouden? Hebben ze waarschijnlijk een rechtzaak aan hun voeten.

Maargoed.

Ik vind het leuk dat het nu op alle platformen komt. Nu kunnen anderen toch nog genieten van de contents.

Respect man!

Vind het alleen wel jammer voor de Xbox360 & PC gebruikers dat wij nu agent krijgen vind dat hun die ook verdienen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    7

  • Dexist

    4

  • Rinaldootje

    4

  • Dieko

    4

Popular Days

Top Posters In This Topic

Heb eventjes de mooiste reacties van de Rockstargames newswire afgeplukt.

  • Now all we need is a manhunt 3 for the perverts lol
  • OOH GOD I just ran around the house screaming for 5 straight minutes.
    This is the best news of the year.
  • Rockstar Games, I gotta say...I was jumping for joy like a school girl and im 6,3".
  • F***CK YOU GUYS (i mean it positive^^)
    I LOVE YOU ALL!! This is the best News ever!! Now we got Agent AND this two episodes ^^
    I F**CKING LOVE YA!!! :D
  • I can't believe this , O__O Rockstar listens to me , every time i said to release something to them on twitter they did even though i think this was unintentional i love Rockstar now more than ever, so thank you!

en zo heb je nog velen reacties.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de andere discussie topics van Episodes of Liberty reageerden er veel 360 bezitter dat hun *exclusive* niet naar de PS3 zou komen.

Nou 360's, ik wil graag van jullie horen dat het jullie spijt en dat jullie logen

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de andere discussie topics van Episodes of Liberty reageerden er veel 360 bezitter dat hun *exclusive* niet naar de PS3 zou komen.

Nou 360's, ik wil graag van jullie horen dat het jullie spijt en dat jullie logen

ik denk niet dat ik mijn spijt hoef te betuigen

ik heb nooit beweerd dat DLC niet naar PS3 of PC zou komen

ik ben erg blij voor de PS3ers :D

maar zij hebben nu wel de Episodes en Agents( en Uncharted :duh::ch::-(:{

nu is een van de 2 redenen waarom ik een Xbox heb gekocht naar de maan

1 de prijsverlaging van de Elite

2 De episodes of Liberty city

ik had liever een PS3 gekocht( de PS3 heeft alle leuke Exclusives

ik vind Halo niks en mass effect weet ik niet)

dan had ik Uncharted, Agents, EoLC, en heavy rain kunnen kopen

PLEASSSE ROCKSTAR BRENG AGENTS OOK NAAR XBOX 360 :engel:

OF EEN ANDERE GAME DIE (OOK) VOOR DE 360 IS. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zouden wij ons moeten verontschuldigen Dieko? Wij hadden het toen even juist as jullie toen.

In ieder geval, proficiat PS3- en PC-gebruikers en heb plezier :) .

Nee, jullie waren zo toen jullie de Episodes kregen. Jullie zeiden dat het een exclusive was.

Hearv94, jij was een van diegene die maar steeds zei dat Episodes niet naar de PS3 kwamen.

ps, zeg gewoon dat je fout zat anders komt hier een hele discussie over :$

Link to comment
Delen op andere websites

Ja natuurlijk zei ik dat Dieko, dat klopte toch? In die tijd was er helemaal niks gekent en de PS3- of PC-versie kwamen inderdaad niet uit, maar nu wel. Je moet nu wel snappen wat ik zeg :clown: .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Oef..

Bericht aan de playstation gebruikers;

Ga nu niet helemaal stoer lopen te doen tegen de Xbox'ers!

Eerst zeiden sommigen van hun lekker voor jullie dat jullie ze niet krijgen nouen.

Sta erboven en ga niet net zo kinderachtig terug doen.

En voor de Xbox spelers die nu denken Fockyou rockstar wel PS3 een volledige game exclusive geven en ons niet eens DLC exclusive gunnen.

Rockstargames kent het begrip exclusief niet.

Ze kennen wel het begrip geld dus maak je daar geen zorgen om.:*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja natuurlijk zei ik dat Dieko, dat klopte toch? In die tijd was er helemaal niks gekent en de PS3- of PC-versie kwamen inderdaad niet uit, maar nu wel. Je moet nu wel snappen wat ik zeg :clown: .

Het is allang geweten dat de DLC's 360 only zijn, dus of je legt je erbij neer of je blijft maar hopen en raakt teleurgestelt omdat het toch niet komt, toch niet in de nabje toekomst.

Kenny, die game, is door Microsoft zelf gemaakt, verbaast het je dan dat het alleen voor 360 is? :7

Zeg gewoon dat je fout zat :$

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...