j0uk3 Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2010 Hallo, Ik zag zojuist dat TBoGT & LaD voor de PC en PS3 komen. En die ben ik natuurlijk van plan te kopen... Alleen als ik dan GTA: Episodes From Liberty City koop kan ik dan ook nog gewoon de normale GTA 4 spelen met alle wapens en voertuigen van deze uitbreiding? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2010 (bewerkt) Hallo, Ik zag zojuist dat TBoGT & LaD voor de PC en PS3 komen. En die ben ik natuurlijk van plan te kopen... Alleen als ik dan GTA: Episodes From Liberty City koop kan ik dan ook nog gewoon de normale GTA 4 spelen met alle wapens en voertuigen van deze uitbreiding? dit kon je net zo goed in dat andere topic vragen maar goed. als je de episodes hebt dan heb je zeg maar 3 aparte games Tlad TBoGT en gta 4, deze zijn onafhankelijk speelbaar van elkaar. Het enige wat hetzelfde is is de wereld waar in het zich afspeelt. elk van deze games heeft dus zijn eigen verhaallijn characters voertuigen etc etc, en niks hiervan kan worden uitgewisseld tussen deze games. Bewerkt: 29 januari 2010 door xSANx-xERWINx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2010 Op de Xbox360 is het zo dat bij Episodes from Liberty City een extratje zit. Een nieuwe radiozender genaamd Vice City FM. Die zit niet bij de DLC die je op de Xbox live marketplace kan kopen. Ik weet niet hoe dit bij de ps3 en de pc zal zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 29 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2010 (bewerkt) Hallo, Ik zag zojuist dat TBoGT & LaD voor de PC en PS3 komen. En die ben ik natuurlijk van plan te kopen... Alleen als ik dan GTA: Episodes From Liberty City koop kan ik dan ook nog gewoon de normale GTA 4 spelen met alle wapens en voertuigen van deze uitbreiding? dit kon je net zo goed in dat andere topic vragen maar goed. als je de episodes hebt dan heb je zeg maar 3 aparte games Tlad TBoGT en gta 4, deze zijn onafhankelijk speelbaar van elkaar. Het enige wat hetzelfde is is de wereld waar in het zich afspeelt. elk van deze games heeft dus zijn eigen verhaallijn characters voertuigen etc etc, en niks hiervan kan worden uitgewisseld tussen deze games. Oh, oke bedankt ik snap het nu. Dus ik kan niet de P90 (TBoGT) en de Sawed-off shotgun (TLaD) tegelijk hebben. Dan zou ik dus het BLu ray'tje van (TBoGT) erin moeten doen, en opnieuw game voor P90 Bewerkt: 29 januari 2010 door j0uk3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2010 zover ik weet zijn de wapens niet bij de andere DLC maar het is wel gewoon denk ik net als op de Xbox 1 schijfje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.