TomHagen Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Ik weet niet of hij zo af is, maar inspiratie is op. :$ Reageren
Isic Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 (bewerkt) Mooi, maar wat heeft die meid met brothers te maken? En wat ga je ermee doen? EDIT: Weet het al. Die meid speelt erin mee. Bewerkt: 29 januari 2010 door GamerRl Reageren
TomHagen Geplaatst: 29 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 En wat ga je ermee doen? Niks. Moet dat dan? Met de reacties hierop wil ik betere sig's kunnen maken, maar dan moeten het wel goede rates zijn. Met tips enzo. Snap je? Reageren
Emaitroy Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Goed gedaan, weer lekker simpel hou ik van. De tekst die er 2keer in staat is erg mooi(zelf nog nooit bedacht). Maar wat ik jammer vind is dat op sommige plekken het er erg korrelig uit ziet. Zoals in het midden bij het verloop van de kleur in de achtergrond, en bij de arm van de middelste en de rechter persoon. Het is een goede signature maar niet je beste. 7.2/10 Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Ik hem best goed. Op sommige plaatsen is hij vrij leeg, wat je deels oplost door de tekst. Die ik op zich ook niet slecht vind. Op de gele kant lijkt het een schaduw te hebben en die mis ik aan de linkerkant in het grijze gedeelte. Geef daar beide 'Brothers' een kleine schaduw op lage opacity. Misschien kan je aan de achtergrond lichtjes wat grunge of abstracte effecten toevoegen. Niet overweldigend maar heel miniem. Zo blijft het allemaal toch overzichtelijk en simpel maar vul je die leegtes wat meer op. De belichting is ook aardig. Brush met een grote soft round brush nog wat met wit in de rechterbovenhoek (één klikje is genoeg met de kant van de brush) om de belichting nog beter te maken. 7/10 Bewerkt: 30 januari 2010 door Dizzee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.