Jump to content

TLAD Of TBOGT


[B]ig [S]moke

TLAD Of TBOGT  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke ?

    • The Lost and Damned
      0
    • The Balled of Gay Tony
      8


Recommended Posts

Dat licht totaal aan jou smaak. Vind je Rock en bikers leuker, of vind je meer het nachtleven leuker?

http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto_IV:_The_Lost_and_Damned

http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto:_The_Ballad_of_Gay_Tony

Kijk even naar beide. Kijk wat ze beide te bieden hebben. Wapens, missies, voertuigen Etc. Zo kan je makkelijker een beslissing maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet niet denken "Welke is het leukst?". Je moet gewoon eerst The Lost and Damned gaan spelen en dan The Ballad of Gay Tony, want anders snap je het verhaal niet. En ja download je toch één episode, dan mis je natuurlijk ook de vette wapens en missies van de andere episode.

Dus koop ze allebei, ga eerst TLAD (uit)spelen, en daarna TBOGT. ;)

.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

Net als degenen voor mij wil ik je adviseren om gewoon beide spellen in één te kopen. Mocht het zo zijn dat dat er echt niet in zit en het gehele verhaal je niks uit maakt, zou ik persoonlijk voor TBoGT gaan. Er zitten meer missies in, de sidemissions zijn leuker (Lekker basejumpen!!!) en het nachtclubsfeertje trekt mij meer. Maar dat is persoonlijk. Dus als het een financiële kwestie is, kijk je ouders nog eens lief aan, ga de deuren langs voor klusjes of koop het winnende lot in de staatsloterij, want het zijn twee topgames die een GTA-liefhebber niet mag missen.

Link to comment
Delen op andere websites

Net als degenen voor mij wil ik je adviseren om gewoon beide spellen in één te kopen. Mocht het zo zijn dat dat er echt niet in zit en het gehele verhaal je niks uit maakt, zou ik persoonlijk voor TBoGT gaan. Er zitten meer missies in, de sidemissions zijn leuker (Lekker basejumpen!!!) en het nachtclubsfeertje trekt mij meer. Maar dat is persoonlijk. Dus als het een financiële kwestie is, kijk je ouders nog eens lief aan, ga de deuren langs voor klusjes of koop het winnende lot in de staatsloterij, want het zijn twee topgames die een GTA-liefhebber niet mag missen.

Enzo is het maar net ;);)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...