henk1 Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) Goeieavond, ik heb vandaag een controller gekocht.. met een trilfunctie erin die ook werkt bij het testen. Alleen hoe kan ik de trilfunctie in GTA San Andreas (pc) dan aanzetten? Kan het nergens vinden of zit het er niet in.. :rolleyes: Alvast bedankt! Bewerkt: 16 juni 2005 door henk1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moesh Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 umm moet je dan niet op zo een knopje drukken wat erop zit.. :x ik weet niet hoe het heet maar als het goed is zit er een knopje op ergens :x Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk1 Geplaatst: 16 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 (bewerkt) umm moet je dan niet op zo een knopje drukken wat erop zit.. :x ik weet niet hoe het heet maar als het goed is zit er een knopje op ergens :x ehm hij trilt wel bij andere programma's maar staat misschien niet gewoon de functie uitgeschakeld in gta zelf? :unsure: Bewerkt: 16 juni 2005 door henk1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Moesh Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 misschien ondersteunt het spel het gewoon niet.. :unsure: anders moet je fftjes onder instellingen niet op muis of toetsenboard zetten maar op joystick ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk1 Geplaatst: 17 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 misschien ondersteunt het spel het gewoon niet.. :unsure: anders moet je fftjes onder instellingen niet op muis of toetsenboard zetten maar op joystick ofzo? staat ie al :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynasty Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 misschien ondersteunt het spel het gewoon niet.. :unsure: anders moet je fftjes onder instellingen niet op muis of toetsenboard zetten maar op joystick ofzo? ondersteunt het spel wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 wat bedoel je met tril functie zit dat op gta sa? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 lees de startpost, hij heeft een controler gekocht met trilfunctie maar die werkt niet met SA. ik denk dat het spel dat niet ondersteunt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.