Moesh Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Geplaatst: 16 juni 2005 hey hallo ik heb een enorm probleem HELP!! als ik mijn savegame laad of een nieuw spel begin laad hij maar tot de helft!! daarna stopt hij en loopt het spel "vast" dus wie weet wat ik kan doen zonder hem opnieuw te installen want ik heb geen admin rights en mijn parents liggen al in bed (kan btw wel files vervangen :S) ik had namelijk mods geinstalled maar toen de standaart datafiles terug gezet! Reageren
Damos Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Geplaatst: 17 juni 2005 (bewerkt) ik heb de zelfde fout had je een crc error ofzo ? :blink: Bewerkt: 17 juni 2005 door damos Reageren
Koensmink Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) mischien het wachtwoord aan je ouder's vragen van hun acount en gewoon opnieuw instaleren Bewerkt: 22 juni 2005 door Koensmink Reageren
helpme Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 heb het zelfde probleem kan er niets aan doen op nieuw installeren heeft ook geen nut wat moet ik doen :cry: Reageren
Kryziek Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Geplaatst: 6 mei 2010 Probeer nog een keer die files terug te zetten, anders is er geen oplossing behalve opnieuw installeren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.