lucaske3 Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Hallo, na lang wachten ben ik aan gta san andreas geraakt maar nu heb ik een probleem dat het niet opstart... hij toont dat hij aan het laden is en er draait een cd'tje maar daarna stopt hij. Als ik kijk in taakbeheer staat het niet bij toepassingen of actieve processen. Nu heb ik geprobeert in "mijn documenten"> "gta user files" om daar gta_sa.set te verwijderen maar er staat gewoon geen enkel bestand in. de compatibiliteit aanpassen heb ik ook al geprobeert maar het werkt dus ook niet...ik weet totaal niet meer wat te doen, kan iemand me helpen aub normaal ligt het niet aan divix want dat heb ik ook geïnstalleerd. alvast bedankt!lucas Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 (bewerkt) Je hebt hem toch wel legaal hea? Anders zou ik het echt niet weten, hooguit dat je computer niet voldoet, maar dan moet die wel echt stokoud zijn. Bewerkt: 29 januari 2010 door KillerZero86 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 29 januari 2010 Rapport Geplaatst: 29 januari 2010 Hallo, na lang wachten ben ik aan gta san andreas geraakt maar nu heb ik een probleem dat het niet opstart... hij toont dat hij aan het laden is en er draait een cd'tje maar daarna stopt hij. Als ik kijk in taakbeheer staat het niet bij toepassingen of actieve processen. Nu heb ik geprobeert in "mijn documenten"> "gta user files" om daar gta_sa.set te verwijderen maar er staat gewoon geen enkel bestand in. de compatibiliteit aanpassen heb ik ook al geprobeert maar het werkt dus ook niet...ik weet totaal niet meer wat te doen, kan iemand me helpen aub normaal ligt het niet aan divix want dat heb ik ook geïnstalleerd. alvast bedankt!lucas Hey, Het kan zijn dat je het spel niet goed hebt geïnstalleerd dus probeer dat nog eens. Maar het kan ook aan je disk liggen, dan raad ik je aan om eens te kijken of er geen krassen op de disk zitten. Als je alles 'goed' hebt geïnstalleerd moet hij het normaal gezien doen, tenzij je disk beschadigt is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.