iemand Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Hoe koppel je een trailer los van een vrachtwagen ik weet wel hoe je hem aankoppelt (ik heb de pc versie) en ja ik heb de zoek functie gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Hoe koppel je een trailer los van een vrachtwagen ik weet wel hoe je hem aankoppelt (ik heb de pc versie)en ja ik heb de zoek functie gebruikt hele scherpe bocht maken helpt wel er zijn al meerdere topics hierover <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 waarschijnlijk enter maar dat weeet ik niet zeker maar je crosst anders gewoon door de bochten en hupsakee je bent je kar kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2005 waarschijnlijk enter maar dat weeet ik niet zeker maar je crosst anders gewoon door de bochten en hupsakee je bent je kar kwijt Met Enter stap je uit de auto, en door de bochten scheuren zei jowx ook al. Ik weet niet wat je van plan bent, maar je herhaalt wel meerdere topics. Maar daar heb ik niks over te zeggen ^^.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.