Jump to content

Welke auto's ga jij voor je deur zetten in TLaD en TBoGT?


Mythbuster

Recommended Posts

De titel zegt het al. Een topic als deze bestaat al voor GTA IV, alleen dit topic is anders.

Welke auto's die je altijd al hebt willen hebben in jou GTA IV van TLaD en TBoGT ga jij voor je deur zetten wanneer je de episodes koopt op 30 maart? Iedereen die op een van de uitbreidingen hoopte zal wel een paar favorieten hebben.

Ik trap af:

GTA IV: The Lost and Damned:

-Slamvan

-Gang Burrito

-Regina

(evt. bij de parkeerplaatsen van ontoegankelijke safehouses van GTA IV:)

-Rhapsody

-Towtruck

-Prison Bus

GTA IV: The Ballad of Gay Tony

-APC

-Buffalo

-Tampa

-Super Diamond/Super Drop Diamond

-Bullet GT

-Brickade(evt met mods)

-Police Stinger(evt met mods)

-Super Diamond/Super Drop Diamond

-Politie motor

Nu jullie :)

@Hieronder: met mods toch wel? :? Wa's dat nou voor onzin xD Gewoon een car spawner downloaden(als die er zijn) en saven die hap! Ik weet dat je ze normaal niet kunt krijgen, maar als je ze spawnt kan dat wel lijkt me.

@hieronder... Het gaat erom dat je TLaD en TBoGT op 30 maart pas kan spelen en je er lang naar uit hebt gekeken, niet dat je ze al hebt :) Probeer allemaal ontopic te blijven!!!

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je in de DLC's je auto's gewoon nogsteeds bij je standaard IV savehouses parkeren?

Ja, je kunt ze daar gewoon parkeren aangezien het simpelweg Save 'vakken' zijn die alles opslaan.

Ontopic: Ik heb zelf in TLAD Johny's Hexer voor m'en Savehouse staan. Bij The Ballad of Gay Tony een (zwarte) Shafter en een Super Drop Diamond, het zijn dan wel 2 apparte Savegames.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, alle Saveparkeerspots van IV blijven, maar ik twijfel of je bij TLaD op de TBoGT-spots kan zetten en andersom, hoogstwaarschijnlijk niet maar ik twijfel nog :) .

Goed gedaan GTT, je was me voor :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Dat zal niet waar zijn Royboow, je kan de Police Bike alleen in MP vinden.

Wat is Mp? Heb die GTA 4 Stories, de auto's die speciaal in deze games zitten zul je zelden tegenkomen, de Bullet GT bijv. zul je alleen maar tegen komen op Str Juction. En als je er zelf ooit in rijdt, In TBOGT zul je na een bepaalde missie Henrique kunnen bellen om een bepaalde auto die je wilt af te leveren die speicaal in TBOGT zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

MP is Multyplayer, er zijn vele voertuigen in TBoGT gestopt die je alleen maar in MP tegen zult komen. Ze zijn op geen enkele mogelijke (normale) manier in de game te vinden. Je vindt auto's van de DLC's juist meer dan de reguliere auto's vind ik :7 , ik kom om de hoek een Rhapsody tegen in TLaD... Sportauto's zoals de Bullet GT kan je zoals je zegt het beste zoeken in het gebied Star Junction-Westminster-Th Triangle :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...