Jump to content

foutmelding gta iv save game downloaden geen geldige win 32 toepassing wat moet ik doen?


killastylo

Recommended Posts

en waarmee moeten we helpen dan? we kunnen je meoilijk helpen als jij alleen dat vertelt want ik snap het probleem dus niet.

Hij zegt dat hij een savegame van deze site heeft gedownload maar dat ze niet werken.

Doe je alle juiste stappen wel? Heb je de savegames uitgepakt met een programma als WinRAR, heb je XLiveLess wel goed geïnstalleerd, ...?

Link to comment
Delen op andere websites

en waarmee moeten we helpen dan? we kunnen je meoilijk helpen als jij alleen dat vertelt want ik snap het probleem dus niet.

Hij zegt dat hij een savegame van deze site heeft gedownload maar dat ze niet werken.

Doe je alle juiste stappen wel? Heb je de savegames uitgepakt met een programma als WinRAR, heb je XLiveLess wel goed geïnstalleerd, ...?

ja alles staat er gewoon goed op.

ik snap er niks van.

maar moet je gta iv zelf hebben om een save game te kunne spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

en waarmee moeten we helpen dan? we kunnen je meoilijk helpen als jij alleen dat vertelt want ik snap het probleem dus niet.

Hij zegt dat hij een savegame van deze site heeft gedownload maar dat ze niet werken.

Doe je alle juiste stappen wel? Heb je de savegames uitgepakt met een programma als WinRAR, heb je XLiveLess wel goed geïnstalleerd, ...?

ja alles staat er gewoon goed op.

ik snap er niks van.

maar moet je gta iv zelf hebben om een save game te kunne spelen.

Tuurlijk niet, in die savegame zit het hele spel. Luister niet naar de rest, je moet gewoon die savegame naar je bureaublad kopiëren, je PC opnieuw opstarten, verwijderen, opnieuw downloaden, die weer op 't bureaublad zetten en dan kan je 'm als 't goed is openen :D! Zeg het even als het werkte, anders helpen we je verder.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

en waarmee moeten we helpen dan? we kunnen je meoilijk helpen als jij alleen dat vertelt want ik snap het probleem dus niet.

Hij zegt dat hij een savegame van deze site heeft gedownload maar dat ze niet werken.

Doe je alle juiste stappen wel? Heb je de savegames uitgepakt met een programma als WinRAR, heb je XLiveLess wel goed geïnstalleerd, ...?

ja alles staat er gewoon goed op.

ik snap er niks van.

maar moet je gta iv zelf hebben om een save game te kunne spelen.

Tuurlijk niet, in die savegame zit het hele spel. Luister niet naar de rest, je moet gewoon die savegame naar je bureaublad kopiëren, je PC opnieuw opstarten, verwijderen, opnieuw downloaden, die weer op 't bureaublad zetten en dan kan je 'm als 't goed is openen :D! Zeg het even als het werkte, anders helpen we je verder.

ik heb gedaan wat je zei en het werkte

_O_:cya: thank you very much

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...