killastylo Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 ik heb problemen met het downloaden van de savegames van deze site.kan iemand helpen ik krijg de foutmelding: geen geldige win 32 toepassing. alvast bedankt. Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 en waarmee moeten we helpen dan? we kunnen je meoilijk helpen als jij alleen dat vertelt want ik snap het probleem dus niet. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 en waarmee moeten we helpen dan? we kunnen je meoilijk helpen als jij alleen dat vertelt want ik snap het probleem dus niet. Hij zegt dat hij een savegame van deze site heeft gedownload maar dat ze niet werken. Doe je alle juiste stappen wel? Heb je de savegames uitgepakt met een programma als WinRAR, heb je XLiveLess wel goed geïnstalleerd, ...? Reageren
wesley123 Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 en daar doelde ik op, we kunnen hem nu toch moeilijk verder helpen? Die error kan wel van 300 verschillende dingen komen, dus is eht wel zo handig als er dan vertelt word wanneer dat gebeurt. Reageren
killastylo Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 en waarmee moeten we helpen dan? we kunnen je meoilijk helpen als jij alleen dat vertelt want ik snap het probleem dus niet. Hij zegt dat hij een savegame van deze site heeft gedownload maar dat ze niet werken. Doe je alle juiste stappen wel? Heb je de savegames uitgepakt met een programma als WinRAR, heb je XLiveLess wel goed geïnstalleerd, ...? ja alles staat er gewoon goed op. ik snap er niks van. maar moet je gta iv zelf hebben om een save game te kunne spelen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 maar moet je gta iv zelf hebben om een save game te kunne spelen. Natuurlijk. Reageren
wesley123 Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 ik weet nu al wel welk topic de fail award van 2010 gaat krijgen Reageren
Puma Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 (bewerkt) en waarmee moeten we helpen dan? we kunnen je meoilijk helpen als jij alleen dat vertelt want ik snap het probleem dus niet. Hij zegt dat hij een savegame van deze site heeft gedownload maar dat ze niet werken. Doe je alle juiste stappen wel? Heb je de savegames uitgepakt met een programma als WinRAR, heb je XLiveLess wel goed geïnstalleerd, ...? ja alles staat er gewoon goed op. ik snap er niks van. maar moet je gta iv zelf hebben om een save game te kunne spelen. Tuurlijk niet, in die savegame zit het hele spel. Luister niet naar de rest, je moet gewoon die savegame naar je bureaublad kopiëren, je PC opnieuw opstarten, verwijderen, opnieuw downloaden, die weer op 't bureaublad zetten en dan kan je 'm als 't goed is openen ! Zeg het even als het werkte, anders helpen we je verder. Bewerkt: 31 januari 2010 door Puma Reageren
killastylo Geplaatst: 3 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 en waarmee moeten we helpen dan? we kunnen je meoilijk helpen als jij alleen dat vertelt want ik snap het probleem dus niet. Hij zegt dat hij een savegame van deze site heeft gedownload maar dat ze niet werken. Doe je alle juiste stappen wel? Heb je de savegames uitgepakt met een programma als WinRAR, heb je XLiveLess wel goed geïnstalleerd, ...? ja alles staat er gewoon goed op. ik snap er niks van. maar moet je gta iv zelf hebben om een save game te kunne spelen. Tuurlijk niet, in die savegame zit het hele spel. Luister niet naar de rest, je moet gewoon die savegame naar je bureaublad kopiëren, je PC opnieuw opstarten, verwijderen, opnieuw downloaden, die weer op 't bureaublad zetten en dan kan je 'm als 't goed is openen ! Zeg het even als het werkte, anders helpen we je verder. ik heb gedaan wat je zei en het werkte thank you very much Reageren
sancar Geplaatst: 3 februari 2010 Rapport Geplaatst: 3 februari 2010 (bewerkt) Serieus Dude dit slaat nergens op.... Bewerkt: 3 februari 2010 door sancar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.