Royboow Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Hey iedereen, Ik zat daarnet ff lekker GTA te spelen, en ik kwam weer 1 van die wachthuisjes in de haven tegen. Ik liep er (perongeluk) tegen aan en er brak een stuk uit, toen ik terug kwam met een wapen, heb ik het hele wachthuisje kapotgemaakt, ik wist niet dat dit kon. was dit al bekend? Royboow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Voor mij was dit al bekend.. Het is idd erg leuk om die huisjes kapot te rammen Vooral als er nog een bewaker in staat CoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Snapmap?? Dit wil ik direct uit proberen. Ik wist wel dat je die steigers kapot kon rijden / laten ontploffen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dakendak Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Voor mij was dit al bekend.. Het is idd erg leuk om die huisjes kapot te rammen Vooral als er nog een bewaker in staat CoMBo , inderdaad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Snapmap?? Dit wil ik direct uit proberen. Ik wist wel dat je die steigers kapot kon rijden / laten ontploffen Snapmaps coming... Klik en er zijn er meer volgens mij, het is ook niet al te precies, zelf ff rondom zoeken Bewerkt: 30 januari 2010 door Royboow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Kijk eens : Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Ik was eerder Net weer ff 1 kapot gemaakt, echt leuk, eerst het dak kapot, daarna een leuk gaatje in de achterkant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Royboow jou snapmap werkt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Royboow jou snapmap werkt niet Ik zie al waarom, stukje link is nergens aan gelinkd ofzo Nu doet ie het.... Bewerkt: 30 januari 2010 door Royboow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Best droog, Er stond een guard in toen ik mijn rpg erop af schoot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FGras Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 omg, en ik altijd al zitten denken dat die niet kapot konden DANKU ROYBOOW! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2010 Moet hier nu een topic voor open? Dit was denk ik toch wel al een hele tijd bekend hoor . Maar je krijgt ze wel niet allemaal kapot... vergis je dus niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.