steintju Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) ik heb gelezen dat je bij een vriendin een cop uniform kan krijgen als je iets met haar gaat doen. maar kan je dat pas na een misie of kan je die altijd krijgen. en bij welke misie dan. Bewerkt: 30 januari 2010 door _KoE_Mzungu Verplaatst vanuit SA: Missie Hulp. Reageren
PrioX Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Deze vriendin kan je pas krijgen als je Las Venturas hebt vrijgespeeld. ze is dan te vinden in dit dorpje bij het Politiebureau met een blauw pijltje boven haar hoofd Voor meer info > Klik Bewerkt: 30 januari 2010 door PrioXCoMBo Reageren
steintju Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) ik heb alles alvrijgespeeld maar ik heb nog niet alle misies gedaan ben nu bij misie 73 kan het n nu ook ik heb alles alvrijgespeeld maar ik heb nog niet alle misies gedaan ben nu bij misie 73 kan het n nu ook maar daar had ik het al gezien en daar stond Politiebureau in El Quebrados. >>> Door _KoE_Mzungu: Ook gij hebt onderaan al uw berichten een [bewerken]-knop, gebruik die en plaats geen dubbelpost. Ook lijkt het mij niet logisch om jezelf te citeren, laat dat in het vervolg achterwege.<<< Bewerkt: 30 januari 2010 door _KoE_Mzungu Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de [Bewerken]-knop om je laatste bericht aan te passen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Steintju kijk eens wat vaker op WikiGTA en voor deze gelegenheid maar eens kijken op de pagina met Special outfits. Ik weet 100% zeker dat WikiGTA een hele hoop vragen van jou kan beantwoorden. Staat het niet op WikiGTA dan kan je natuurlijk altijd de zoekfunctie van het forum gebruiken. Mocht ook dat geen soelaas bieden dan kan je uiteraard overwegen om een nieuw topic te starten. PS WikiGTA is gemaakt door gerenommeerde leden van dit forum met ruim voldoende tot een hele grote hoeveelheid kennis van de diverse GTA's. Reageren
steintju Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 ja maar er staat wel veel over bij dit special outfits maar er staat niet hoeveel je uitgespeeld moet hebben dus heb ik nog een vraag hoeveel misies moet je gedaan hebben Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 In principe hoef je geen enkele missie te spelen om met de dames op stap te kunnen gaan, behalve de twee dames die je in missies ontmoet. Het wordt wel lastig als een bepaald gebied nog niet is vrijgespeeld, je zal dan continue een wanted level hebben van 4 sterren, maar als je daar vaak mee speelt went dat vanzelf. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Of je gebruikt cheatcodes zodat je geen politie achter je aan krijgt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.