Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Hoi leden! Ik heb GTA SA weer eens uit de kast gehaald om weer mods te gebruiken en ik had even snel GTA gepatcht en het spel laadde nog gewoon goed, maar als hij bij dat filmpje wanneer je het spel normaal voor het eerst speelt loopt hij vast... Wanneer ik het probeer te sluiten geeft hij aan: GTA SA.exe. reageert niet ofzo. Hij werkt normaal wel en ik heb wel eens eerder mods gebruikt terwijl hij het gewoon deed... Kan iemand me helpen??? Ik heb een Windows Vista laptop. MVG Tom de Beer a.k.a. Grand Theft Auto TOM Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Windows Vista: start je het spel als administrator? Lees anders eerst het vastgeplakte topic Lees dit eerst!. Hoe lang heb je het spel niet meer gespeeld? Heb je in die tussentijd je PC aangepast? Verwijder dan het configuratie-bestand gta_sa.set in je User Files map (bij Dokumenten). Probeer het spel eerst als geheel origineel spel, na een verse installatie, dus eerst een volledige uninstall uitvoeren. En dus zonder één of andere patch. Succes Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 30 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 (bewerkt) Ik ben het nu opnieuw aan het installeren. Hoop wel dat het werkt. EDIT: nu werkt het nog niet... Nu komt hij tijdens het laden, maar tot de helft... 2e EDIT: ik heb een andere manier bedacht: gewoon me vader zijn laptop gebruiken... Hij werkt nu. Bewerkt: 30 januari 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.