Jump to content

Nieuwe PC: Bierbuikje


Bierbuikje

Recommended Posts

Besten,

De vorige heeft het onverwacht begeven, maar nu moet er snel een nieuwe komen en daarvoor heb ik jullie hulp nodig.

Systeemeisen: (op GTA4 gebasseerd)

GTAGames.nl afbeelding

  • Processor
    • XP - 1.8 GHz Intel Core 2 Duo
    • Vista - 2.4 GHz AMD Athlon X2 64

    [*]Geheugen

    • XP - 1 GB
    • Vista - 1.5 GB

    [*]Harde schijf

    • 16 GB vrije ruimte

    [*]Videokaart

    • XP - 256 MB NVIDIA GeForce 7900
    • Vista - 256 MB ATI Radeon X1900

    [*]Geluidskaart

    • DirectX 9

    [*]Besturingssysteem

    • XP - Service pack 3
    • Vista - Service pack 1

Wat ik graag wil

  • GTA4 op medium kunnen draaien
  • 320 GB geheugen of groter
  • Minimaal 2 GB werkgeheugen
  • Het liefst een laptop
  • Budget: €600,-

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik ben zelf ook druk op zoek, maar nog zonder resultaat.

Met vriendelijke groet,

Bierbuikje

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bierbuikje

    7

  • Hayte

    5

  • Kryziek

    4

  • wesley123

    3

Laptops die GTA4 goed draaien voor 600 euro zijn er zga niet.

Nog een kleine tip: Neem geen Acer.

Ze zijn wel goedkoop maar zo is de kwaliteit ook.. niet zo goed dus.

Laatst was op het tv programma Radar er een stukje over.

Over Acer waren ze het het minst te spreken. Slechte hulp-lijn, lange reparatie tijd, snel kapot. (meer weet ik ff niet meer :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor. Ik zou als ik jou was geen laptop kopen, maar een volwaardige desktop. Laptops voor 600 euro zijn meestal wel goed, maar zeker niet om GTA IV op te draaien, laat staan andere recente games.

Eerst en vooral: wat kan je hergebruiken van je oude PC? Toetsenbord, muis, beeldscherm..

=1&product[210544]=1&product[7517]=1&product[80156]=1&product[221586]=1&product[58761]=1&product[253349]=1&product[75941]=1&product[226870]=1"]Klikje

Een volledige PC met:

Processor: AMD Phenom II X4 955 Quad Core

Grafische kaart: Ati HD5770 1 gig

Voeding: 500 Watt OCZ

Moederbord: MSI Socket AM3 (budget)

Assemblage: Azerty 1 jaar garantie

Harde schijf: 500 Gigabyte

Ram geheugen: 4 gigabyte

Hier zit dus de assemblage bij in, dus de PC wordt in elkaar gezet door het bedrijf met 1 jaar garantie. Je hebt alleen geen besturingssysteem en randapparatuur zoals muis en beeldscherm, maar ik veronderstel dus dat je dat nog hebt.

Gamen moet hiermee perfect lukken: het is een erg goede quadcore processor en erg nieuwe videokaart. GTA IV loopt hiermee op (medium-)high, en alle andere games zullen ook vlot lopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij willen een laptop omdat dit makkelijk is om mee te nemen. Onze computer stond altijd in de kast en dat neemt ruimte, die we beter willen gebruiken. Van een computer die jij hebt samengesteld weet ik niet of dat wel betrouwbaar is. Zoiets krijg je per post thuis gestuurd en wij hebben toch liever een computer die je zo koopt bij de mediamarkt, want dan heb je ook een plek waar je zo heen kan als hij het begeeft.

Ik heb hier een laptop gevonden. Voor zover ik kan zien is hij geschikt, maar denken jullie ook dat hij geschikt is?

Link to comment
Delen op andere websites

Die laptop kun je (volgens mij) zelf samenstellen.

Op de site die jij gaf stond er "Up to blablabla" betekend dat het er niet standaard inzit volgens mij..

Ik kon niet echt goede specificaties vinden... overal was het verschillend.

Link to comment
Delen op andere websites

ironisch dat je neit wil om die samengestelde pc te bestellen omdat dat dan verzonden moet worden, maar vervolgens wil je wel een laptop bij dell bestellen die vervolgens ook verzonden moet worden?

Die kun je dan opzoeken waar ze die in de winkel verkopen..

Link to comment
Delen op andere websites

Hij helpt je alleen maar hoor. Als je een Dell wil is het ofwel online bestellen, ofwel op zoek gaan naar een Dell winkel (vergelijkbaar met apple store).

Overigens kan je met die laptop geen GTA IV op medium spelen, dat lukt niet met een budget van 600 euro. Als je er echt op wil gamen zal je een desktop moeten nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

nou doe je best met zoeken

Danku, heb je ook nog advies voor een mogelijke laptop? Graag weer ontopic, alstublieft.

Ik zou, mocht je een DELL kopen het niet online bestellen bij de Dell-Store, nouja, ik heb er veel problemen mee gehad, we zouden hem drie dagen na bestelling krijgen, nou, 4 maanden na bestelling lag ie nog in Ierland, omdat de kabels niet in de doos waren gedaan voor de adapter en andere dingen. Konden we weer wachten, en zo stapelden de problemen zich op :-( Schadevergoeding? We kregen een setje speakers.

Ik heb besloten, en dat raad ik anderen ook aan geen Dell te kopen. Ook omdat ze snel kapot zouden gaan.

Bewerkt: door Zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Met een laptop GTA IV op Medium spelen, daar kun je wel van dromen. Voor 600 euro kan je moeilijk nog een krachtpatser kopen die GTA IV (op medium) kan draaien. Ikzelf heb een HP Pavillion dv9700 gehad, die kostte een jaar geleden nog 850 euro, maar die draaide GTA IV op de resolutie 800x600, settings stonden op Low of Off en die 4 balken waren grijs. Ik heb hier geen vrolijk aantal frames uit kunnen halen, het liet me gewoon aan het huilen, ik kreeg maximaal 20 fps.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...