Jump to content

Nieuwe PC: Bierbuikje


Bierbuikje

Recommended Posts

Je moet daarom ook geen fabrikant-pc's kopen, maar samengestelde.

Maar Bierbuikje, je zal een keuze moeten maken met dat budget. Óf een goede pc die GTA IV goed kan draaien, óf een laptop. Voor dat budget kan je geen laptop kopen die GTA IV aankan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bierbuikje

    7

  • Hayte

    5

  • Kryziek

    4

  • wesley123

    3

Ik heb toch even verder gezocht en denken jullie dat de Toshiba L500-126 een goede laptop is?

  • Intel® Core™2 Duo processor - 2.1GHz
    • Voldoet aan de minimaal gestelde eis.

    [*]4GB Ram

    [*]Opslag = 320GB

    [*]ATI Mobility Radeon™ HD 4650

    • Voldoet ook aan de minimaal gestelde eis.

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toch even verder gezocht en denken jullie dat de Toshiba L500-126 een goede laptop is?

  • Intel® Core™2 Duo processor - 2.1GHz
    • Voldoet aan de minimaal gestelde eis.

    [*]4GB Ram

    [*]Opslag = 320GB

    [*]ATI Mobility Radeon™ HD 4650

    • Voldoet ook aan de minimaal gestelde eis.

you wish dat hij dat deed. Die mobile 4650 voldoet neit en ook de mobile processor voldoet neit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou, mocht je een DELL kopen het niet online bestellen bij de Dell-Store, nouja, ik heb er veel problemen mee gehad, we zouden hem drie dagen na bestelling krijgen, nou, 4 maanden na bestelling lag ie nog in Ierland, omdat de kabels niet in de doos waren gedaan voor de adapter en andere dingen. Konden we weer wachten, en zo stapelden de problemen zich op :-( Schadevergoeding? We kregen een setje speakers.

Ik heb besloten, en dat raad ik anderen ook aan geen Dell te kopen. Ook omdat ze snel kapot zouden gaan.

Ja dat klopt helemaal, een vriend van mij had z'n voeding kapot en moest dus een nieuwe bestellen bij dell, uiteindelijk heeft hij 2 à 3 maanden gewacht..

Maar Bierbuikje online bestellen bij Azerty is 100% betrouwbaar

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toch even verder gezocht en denken jullie dat de Toshiba L500-126 een goede laptop is?

  • Intel® Core™2 Duo processor - 2.1GHz
    • Voldoet aan de minimaal gestelde eis.

    [*]4GB Ram

    [*]Opslag = 320GB

    [*]ATI Mobility Radeon™ HD 4650

    • Voldoet ook aan de minimaal gestelde eis.

De minimale gestelde eis is voor desktop pc's, niet laptop pc's. Laptop processors zitten anders in elkaar dan desktop CPU's, omdat ze warmte moeten besparen. Daardoor levert een laptop processor minder kracht dan een desktop processor.

Maar heb je helemaal genegeerd wat ik zei? Je moet een keuze maken. Voor dat budget is het heel moeilijk om een laptop te vinden waar GTA IV fatsoenlijk op draait. Op een normale computer zal dat met dit budget wel lukken (niet op allerhoogst, rond medium (hangt af van de beeldscherm resolutie).

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou, mocht je een DELL kopen het niet online bestellen bij de Dell-Store, nouja, ik heb er veel problemen mee gehad, we zouden hem drie dagen na bestelling krijgen, nou, 4 maanden na bestelling lag ie nog in Ierland, omdat de kabels niet in de doos waren gedaan voor de adapter en andere dingen. Konden we weer wachten, en zo stapelden de problemen zich op :-( Schadevergoeding? We kregen een setje speakers.

Ik heb besloten, en dat raad ik anderen ook aan geen Dell te kopen. Ook omdat ze snel kapot zouden gaan.

Ja dat klopt helemaal, een vriend van mij had z'n voeding kapot en moest dus een nieuwe bestellen bij dell, uiteindelijk heeft hij 2 à 3 maanden gewacht..

Maar Bierbuikje online bestellen bij Azerty is 100% betrouwbaar

is er i nederland een nationale haat campange tegen Acer ofzo? heb al 2jaar een laptop van acer, goeie service( lader had fabricage fout, hup naar de winkel ,zonder erg nieuwe lader ^_^ )

speel al sinds realese gta vier op 1920-1080 (textures medium rest HIGH)

mijn vriend daarentege , kocht zich voorig jaar een HP desktop (BIG MISTAKE!!!!)

(quad core , GT9600 ,5gb ram)

1. gtaIV liep bagger op Medium (loopt beter op mijn laptop)

2. heeft al meer bij de winkel gestaan dan op zijn bureau

3. ging hij naar de winkel voor WIN7 zei die vent :"op zo'n slecte pc is dat de moeite niet"

mijn punt is niet dat acer de beste is (zker niet ) maar wel dat ze zeker niet het slechtste zijn kwa betroubaarheid , service en kwaliteit

(prijs is hier in BE ook nie slecht)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb jij geluk gehad.

En een lader is iets heel simpels. Als je videokaart kapot was geweest wa het een heel ander verhaal.

Er zijn natuurlijk ook wel acer's die wel goed werken maar als hij eenmaal kapot gaat is het niet best.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb jij geluk gehad.

En een lader is iets heel simpels. Als je videokaart kapot was geweest wa het een heel ander verhaal.

Er zijn natuurlijk ook wel acer's die wel goed werken maar als hij eenmaal kapot gaat is het niet best.

ok moet uit eerlijkheid wel zegge dat wij niet met acers eigen service te maken hebben,

maar met een speciaalzaak (verdeler acer , logitech en Nvidia voor vlaanderen),

en dat beide acer's (laptop + slimline desktop) thuis eigelijk aangepaste versies zijn met "aftermarket" onderdelen

kan hierover dus niet geheel objectief zijn

MAAR het beste is dat je een computer zelf (of iemand laat) stamenstelt, dan heb je hem voor een deel minder geld dan er eentje gewn te kopen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou, mocht je een DELL kopen het niet online bestellen bij de Dell-Store, nouja, ik heb er veel problemen mee gehad, we zouden hem drie dagen na bestelling krijgen, nou, 4 maanden na bestelling lag ie nog in Ierland, omdat de kabels niet in de doos waren gedaan voor de adapter en andere dingen. Konden we weer wachten, en zo stapelden de problemen zich op :-( Schadevergoeding? We kregen een setje speakers.

Ik heb besloten, en dat raad ik anderen ook aan geen Dell te kopen. Ook omdat ze snel kapot zouden gaan.

Ja dat klopt helemaal, een vriend van mij had z'n voeding kapot en moest dus een nieuwe bestellen bij dell, uiteindelijk heeft hij 2 à 3 maanden gewacht..

Maar Bierbuikje online bestellen bij Azerty is 100% betrouwbaar

is er i nederland een nationale haat campange tegen Acer ofzo? heb al 2jaar een laptop van acer, goeie service( lader had fabricage fout, hup naar de winkel ,zonder erg nieuwe lader ^_^ )

speel al sinds realese gta vier op 1920-1080 (textures medium rest HIGH)

mijn vriend daarentege , kocht zich voorig jaar een HP desktop (BIG MISTAKE!!!!)

(quad core , GT9600 ,5gb ram)

1. gtaIV liep bagger op Medium (loopt beter op mijn laptop)

2. heeft al meer bij de winkel gestaan dan op zijn bureau

3. ging hij naar de winkel voor WIN7 zei die vent :"op zo'n slecte pc is dat de moeite niet"

mijn punt is niet dat acer de beste is (zker niet ) maar wel dat ze zeker niet het slechtste zijn kwa betroubaarheid , service en kwaliteit

(prijs is hier in BE ook nie slecht)

Er is niets mis met Acer pc's. Maar de prijs kwaliteit verhouding is gewoon vrij laag. Je kan wel een goede Acer krijgen maar dan betaal je gewoon meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf een desktop en een laptop van Acer. De desktop werkt prachtig (wel een andere grafische kaart ingedaan), maar de laptop... mwah... de camera ging na een paar maanden al kapot (niet dat we die veel gebruikten ofzo, maar toch...), en na een jaartje ging het moederbord er ook aan.

Maar al die OEM software troep van Acer vind ik wel irritant. Geen idee waarom.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf een desktop en een laptop van Acer. De desktop werkt prachtig (wel een andere grafische kaart ingedaan), maar de laptop... mwah... de camera ging na een paar maanden al kapot (niet dat we die veel gebruikten ofzo, maar toch...), en na een jaartje ging het moederbord er ook aan.

Maar al die OEM software troep van Acer vind ik wel irritant. Geen idee waarom.

prijs valt idd wel tege maar echt hardwareproblemen nog niet gehad.

ben wel aan het denken om hier een pc te laten samen stellen maar da's vooor een andere topic

Link to comment
Delen op andere websites

ik had een hp dv9000 (met alles het beste erin)

en ik kreeg met alle patches gemiddeld 30 fps op low.

maar die pc is alweer uit 2007 dus dat is allemaal al verranderd :)

nu heb je hp's met i7's en nice vidcards

Link to comment
Delen op andere websites

ik had een hp dv9000 (met alles het beste erin)

en ik kreeg met alle patches gemiddeld 30 fps op low.

maar die pc is alweer uit 2007 dus dat is allemaal al verranderd :)

nu heb je hp's met i7's en nice vidcards

Dan had je onmogelijk allemaal het beste in die pc, omdat de C2Q (die GTA IV ook wel minstens op Medium aan kan (hangt natuurlijk wel af van de clocksnelheid)) al uit 2006 stammen :)

En je hebt inderdaad OEM dekstops met mooie videokaarten en processors. Het jammerlijke is is dat je ze nooit bij elkaar tegenkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...