Jump to content

Iphone in wc


Doesthematter

Recommended Posts

Ik heb mijn Iphone in de wc laten vallen, toen dacht ik. Niks meer aan doen, het is stuk. Een nieuwe kopen dan maar he ( true story..... )

Maar mijn vraag is, waar kan ik voor een redelijke prijs een Iphone kopen? Want mijn vorige Iphone zat bij mijn abbo.

Op ebay kreeg ik een half jaartje geleden ofzo eens een fake versie van de Iphone opgestuurt, en die mensen aan je deur met marktplaats vind ik drie keer niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon er in laten liggen, hij hoort er thuis.. :7

Of ga naar een winkel van je provider en zeg dat hij het plots niet meer deed. Sturen ze hem onder garantie op, dan weet je ook gelijk of hij wel of niet total-loss is.. ;-) Je hebt hem zeker niet laten verzekeren, of wel? Anders is er nog een optie met een andere verzekering, alleen dat valt onder fraude.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Oh dat is al te laat hoor, ik heb daarna gelijk doorgespoelt.

Lol, nee hij ligt op de verwarming. Maar het word er niet beter op.

Maar zijn ze nog steeds 400 euro los, hmm toch maar eens kijken wie er paypal actepteert op marktplaats. Zullen er wss niet veel wezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste reactie: wtf doe je met je iPhone boven de wc? :schater:

Tweede reactie: Zonde.. prachtige toestellen.. (niet rendabel voor mij genoeg)

Op laten drogen en hopen dat hij het nog doet. Wel even bus deo erover heen als er nog nare geurtjes aan zitten, haha. :puh:

En anders zijn er nog leuke andere manieren om het geld terug te krijgen, met de verzekering, maar dat is inderdaad fraude.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon er in laten liggen, hij hoort er thuis.. :7

Of ga naar een winkel van je provider en zeg dat hij het plots niet meer deed. Sturen ze hem onder garantie op, dan weet je ook gelijk of hij wel of niet total-loss is.. ;-) Je hebt hem zeker niet laten verzekeren, of wel? Anders is er nog een optie met een andere verzekering, alleen dat valt onder fraude.. :puh:

Waterschade zien ze bij Apple onmiddellijk, en dan krijg je 'm mooi teruggestuurd.

Maar @ topicstarter: wat is er dan net met je iPhone? Start hij niet meer op, is het scherm raar aan het doen, ...

Voor de rest kan je ook eens proberen 'm open te draaien en dan op te drogen. Ik denk wel dat ook hierdoor de garantie vervalt.

Link to comment
Delen op andere websites

Waterschade zien ze bij Apple onmiddellijk, en dan krijg je 'm mooi teruggestuurd.

Hangt er vanaf welke provider hij heeft. Sommige gaan het eerst zelf onderzoeken, als je hem onder garantie verzend (net doen alsof je debiel bent) dan rekenen ze geen onderzoekskosten. Vervolgens krijg je te horen dat het niet onder de garantie valt en maken ze een offerte voor de reparatie. Dan zie je hoeveel het kost, of het zin heeft en heb je de keuze om het wel of niet te doen. Bij T-Mobile werken ze op die manier, ik weet niet welke provider de TS heeft..

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is natuurlijk heel vervelend. Ik zou als eerste je telefoon op de verwarming leggen voor een paar uurtjes.

Wat ik een tijdje geleden heb gelezen is dat je je telefoon in een bak met rijst moet leggen, waardoor al het vocht er uit wordt getrokken. Daar moet je em even een paar uurtjes in laten staan en daarna proberen aan te krijgen. Stond je telefoon trouwens ook aan toen hij in het water viel?

Je telefoon valt nu sowieso niet meer onder de garantie, omdat er op elke iPhone/iPod een soort indicator zit, die aantoond of de telefoon waterschade heeft opgelopen. Klik

Als je T-mobile hebt als provider, kan je altijd nog proberen gebruik te maken van de Lost & Stolen optie. Dan geef je je telefoon als gestolen op en krijg je volgens mij van T-Mobile weer een nieuwe (Kijk hier wel mee uit, ik denk dat dit toch maar niet zo verstandig is. )

Sowieso als je een nieuwe telefoon hebt, laat hem direct verzekeren, ik heb dit ook gedaan met mijn iPhone. Voor nog geen 6 euro per maand heb je hem al verzekerd tegen waterschade, valschade, stootschade, diefstal, enz...

Link to comment
Delen op andere websites

Als je T-mobile hebt als provider, kan je altijd nog proberen gebruik te maken van de Lost & Stolen optie. Dan geef je je telefoon als gestolen op en krijg je volgens mij van T-Mobile weer een nieuwe (Kijk hier wel mee uit, ik denk dat dit toch maar niet zo verstandig is. )

Volgens mij is dat alleen zo als je die extra verzekering hebt waar je het net over had. Mijn iPhone was gestolen op vakantie, en ik had er ook een politiebewijs van, maar ik kreeg geen nieuwe. Ik heb toen boven op mijn toenmalige contract (toen nog een jaar geldig) een nieuw contract afgesloten. Voordeel is dat ik de nieuwe 3Gs kreeg i.p.v. de gestolen 3G, nadeel dat ik er drie jaar (!) aan vast zit. Heb toen trouwens ook gelijk die verzekering erbij genomen want dat laat ik me geen tweede keer gebeuren. Hierbij is ook gelijk de software en het apparaat zelf verzekerd, want ik geloof nooit dat zoveel electronica in zo'n klein apparaatje het zolang vol houd. Zeker omdat ik hem ook nog weleens op de grond gooi ;)

De goedkoopste plek die ik ken waar je de iPhone legaal, nieuw en simlock vrij in de winkel haalt is Belgie, á 575e voor een 3Gs 16GB en 675e voor de 32GB versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je T-mobile hebt als provider, kan je altijd nog proberen gebruik te maken van de Lost & Stolen optie. Dan geef je je telefoon als gestolen op en krijg je volgens mij van T-Mobile weer een nieuwe (Kijk hier wel mee uit, ik denk dat dit toch maar niet zo verstandig is. )

Volgens mij is dat alleen zo als je die extra verzekering hebt waar je het net over had. Mijn iPhone was gestolen op vakantie, en ik had er ook een politiebewijs van, maar ik kreeg geen nieuwe. Ik heb toen boven op mijn toenmalige contract (toen nog een jaar geldig) een nieuw contract afgesloten. Voordeel is dat ik de nieuwe 3Gs kreeg i.p.v. de gestolen 3G, nadeel dat ik er drie jaar (!) aan vast zit. Heb toen trouwens ook gelijk die verzekering erbij genomen want dat laat ik me geen tweede keer gebeuren. Hierbij is ook gelijk de software en het apparaat zelf verzekerd, want ik geloof nooit dat zoveel electronica in zo'n klein apparaatje het zolang vol houd. Zeker omdat ik hem ook nog weleens op de grond gooi ;)

De goedkoopste plek die ik ken waar je de iPhone legaal, nieuw en simlock vrij in de winkel haalt is Belgie, á 575e voor een 3Gs 16GB en 675e voor de 32GB versie.

De Lost & Stolen optie van T-Mobile geldt voor alle telefoons die je van T-mobile hebt gekregen, je hoeft er geen extra verzekering voor af te sluiten. Ik zelf heb mijn iPhone 3GS 16GB voo 675 euro gekocht in belgie, weliswaar wel voor 100 euro meer, maar dan sloeg ik wel meteen de hele wachtrij over van 3 maanden. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Eerste reactie: wtf doe je met je iPhone boven de wc? :schater:

Tweede reactie: Zonde.. prachtige toestellen.. (niet rendabel voor mij genoeg)

Op laten drogen en hopen dat hij het nog doet. Wel even bus deo erover heen als er nog nare geurtjes aan zitten, haha. :puh:

En anders zijn er nog leuke andere manieren om het geld terug te krijgen, met de verzekering, maar dat is inderdaad fraude.

Het ligt al 2 dagen op de kachel, maar hij gaat nog steeds niet aan!

Wel balen, ik heb reacties op marktplaats gekregen van iemand uit Rotterdam die ze los voor 600 euro verkoopt. Tsja, dan moet ik het voorlopig met een Samsung star doen ( kut ding )

Ik heb vanmorgen gebeden in de kerk voor mijn Iphone, maar niks helpt. Weten jullie echt geen website waar een nieuwe Iphone tussen de 300 en 400 euro kost?

Bewerkt: door doesthematter
Link to comment
Delen op andere websites

Eerste reactie: wtf doe je met je iPhone boven de wc? :schater:

Tweede reactie: Zonde.. prachtige toestellen.. (niet rendabel voor mij genoeg)

Op laten drogen en hopen dat hij het nog doet. Wel even bus deo erover heen als er nog nare geurtjes aan zitten, haha. :puh:

En anders zijn er nog leuke andere manieren om het geld terug te krijgen, met de verzekering, maar dat is inderdaad fraude.

Het ligt al 2 dagen op de kachel, maar hij gaat nog steeds niet aan!

Wel balen, ik heb reacties op marktplaats gekregen van iemand uit Rotterdam die ze los voor 600 euro verkoopt. Tsja, dan moet ik het voorlopig met een Samsung star doen ( kut ding )

Ik heb vanmorgen gebeden in de kerk voor mijn Iphone, maar niks helpt. Weten jullie echt geen website waar een nieuwe Iphone tussen de 300 en 400 euro kost?

Volgens DEZE site is de iPhone (met prepaid) in Zwitserland €323

Link to comment
Delen op andere websites

De Lost & Stolen optie van T-Mobile geldt voor alle telefoons die je van T-mobile hebt gekregen, je hoeft er geen extra verzekering voor af te sluiten.
Ik heb nog even gekeken, en bij die Lost & Stolen optie geld ook dat je dan alsnog een contract erbovenop moet afsluiten. Ik dacht dat je bedoelde dat je sowieso een nieuwe telefoon kreeg ;) Uiteindelijk heb ik toendertijd dus ook gebruik gemaakt van de Lost & Stolen regeling, alleen bij de T-Mobile shop in Leiden vertelden ze me dat ze dit bij alle telefoons deden behalve de iPhone :? Ik ben toen op aanraden van iemand anders naar Den Haag gegaan (naar de shop die vast zit aan het hoofdkantoor van T-Mobile) en daar deden ze deze regeling nog wel bij de iPhone. Zeer vreemd, omdat dit allemaal algemeen geregeld word door T-Mobile lijkt mij?
Ik heb vanmorgen gebeden in de kerk voor mijn Iphone, maar niks helpt.
Hahah xD Ik hoop ook voor je dat je iPhone nog niet de grote telefoonhemel heeft bereikt! :7
Volgens DEZE site is de iPhone (met prepaid) in Zwitserland €323
Wow, ik wist niet dat ze zo goedkoop al nieuw in de winkel te krijgen waren! Ik dacht dat Belgie het goedkoopste was in Europa :$ Het gaat hier dan wel over de 3G, maar de 3Gs zal daar dan ook wel voor een zachter prijsje te koop zijn! Maargoed, aangezien je je huidige abo erin wilt steken, moet hij wel simlock vrij zijn of door dezelfde provider worden aangeboden. Ik neem aan dat je T-Mobile hebt, dus dan kom je uiteindelijk toch weer bij Belgie of Italie uit? Of je moet hem gaan hacken, ook al weet ik niet of we je daar verder mee zouden mogen helpen op dit forum..
Link to comment
Delen op andere websites

De Lost & Stolen optie van T-Mobile geldt voor alle telefoons die je van T-mobile hebt gekregen, je hoeft er geen extra verzekering voor af te sluiten.
Ik heb nog even gekeken, en bij die Lost & Stolen optie geld ook dat je dan alsnog een contract erbovenop moet afsluiten. Ik dacht dat je bedoelde dat je sowieso een nieuwe telefoon kreeg ;) Uiteindelijk heb ik toendertijd dus ook gebruik gemaakt van de Lost & Stolen regeling, alleen bij de T-Mobile shop in Leiden vertelden ze me dat ze dit bij alle telefoons deden behalve de iPhone :? Ik ben toen op aanraden van iemand anders naar Den Haag gegaan (naar de shop die vast zit aan het hoofdkantoor van T-Mobile) en daar deden ze deze regeling nog wel bij de iPhone. Zeer vreemd, omdat dit allemaal algemeen geregeld word door T-Mobile lijkt mij?
Ik heb vanmorgen gebeden in de kerk voor mijn Iphone, maar niks helpt.
Hahah xD Ik hoop ook voor je dat je iPhone nog niet de grote telefoonhemel heeft bereikt! :7
Volgens DEZE site is de iPhone (met prepaid) in Zwitserland €323
Wow, ik wist niet dat ze zo goedkoop al nieuw in de winkel te krijgen waren! Ik dacht dat Belgie het goedkoopste was in Europa :$ Het gaat hier dan wel over de 3G, maar de 3Gs zal daar dan ook wel voor een zachter prijsje te koop zijn! Maargoed, aangezien je je huidige abo erin wilt steken, moet hij wel simlock vrij zijn of door dezelfde provider worden aangeboden. Ik neem aan dat je T-Mobile hebt, dus dan kom je uiteindelijk toch weer bij Belgie of Italie uit? Of je moet hem gaan hacken, ook al weet ik niet of we je daar verder mee zouden mogen helpen op dit forum..

Tja... Hoeveel wil je maximaal besteden? Anders kan je je telefoon nog proberen te laten maken bij een telefoon bedrijf, ik heb geen idee hoeveel die kosten zijn. Daarnaast mag je dan nog hopen dat ie gemaakt kan worden.

EDIT: Trouwens welke generatie iPhone heb je eigenlijk?

En voor welke generatie heb je voorkeur?

Als ik jouw was zal ik nog eventjes wachten tot juni, dan kondigt apple meetstal nieuwe iPhone's aan. Als er dan een nieuwe iPhone komt, verkoop ik sowieso mijn huidige iPhone 3GS op marktplaats en dan koop ik de nieuwe.

EDIT 2: Nu een verzekering afsluiten en dan een paar weekjes bij de verzekering claimen dat je iPhone in de plee is gevallen helpt ook niet, want toen ik mijn iPhone verzerking afsloot moest dat maximaal 1 week nadat ik mijn iPhone had gekocht en ik moest een kopie van de bon opsturen.

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...