Flashingdemon666 Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Je kan van die vochtopnemende zakjes kopen. Is heb ook wel eens mijn mobiel in het water laten vallen en wonder boven wonder deed hij het weer nadat ik dat ding zowat ingepakt had met die dingen. Echter was dit wel een minder geavanceerde Nokia Schroothoop. Maar voor een euro is het het proberen waard. Reageren
Doesthematter Geplaatst: 4 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Nu na 5 dagen doet hij het weer, maar ik ga toch een ander kopen. Me hele scherm is verneukt. Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 4 februari 2010 Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Nu na 5 dagen doet hij het weer, maar ik ga toch een ander kopen. Me hele scherm is verneukt. Dat is op zich wel mooi, maar zou je kunnen beschrijven hoe het scherm er precies uitziet? Reageren
Doesthematter Geplaatst: 4 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2010 Er zit een grote witte plek in, ik ben er niet blij mee. Probeer dit thuis niet uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.