Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hier een tekstsig van mij. Hopelijk is het wat. :) Vele effecten geprobeerd. :puh:

Versie 1:

2q88w7m.jpg

Versie 2:

naamsig.jpg?t=1264938387

Rates and Commands? :)

Bewerkt: door Kloep

Prachtig moet ik zeggen.

De tekst lijkt wel gesmudged, wat mijn favoriete stijl is.

Ook de grunge en abstracte achtergrond is zeer mooi.

Alleen de streep door de tekst en die ronde langs de rechterkant (van een c4d render?) storen me wat.

Ik zou die gewoon weglaten. Verder gewoon prachtig.

9/10

PS. Moest ik nou nog met Photoshop bezig zijn, zou ik je vragen om me te leren hoe je die tekst gedaan hebt. :puh:

EDIT: Misschien kan je die rondjes wat meer doen flowen met de achtergrond door ze lichtjes te smudgen van links naar rechtsboven.

Maar dan ook heel lichtjes.

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Toen je hem op msn liet zien, zat ik er al een tijdje naar te kwijlen, maar toen was ik nog bezig met interviews.

Nu heb ik tenminste de tijd om ernaar te kijken, en vind hem nog mooier eigenlijk :puh:

Ik zou hayden eruitflikkerer, en deze gaan dragen :puh:

Je mag dan geen sig de hemel in prijzen, maar bij deze kan ik amper een minpuntje ontdekken. het enige wat ik nu nog kan zeggen is dat het rechter gedeelte een beetje leeg is.

9.5/10 ! :D

Versie 2:

naamsig.jpg?t=1264938387

@ Dizzee: De tekst heb ik niet gesmudged, al lijkt het daar inderdaad wel op. Ik heb voor dit effect vooral Bevel and Emboss gebruikt.

De streep en het ronde geval kwamen inderdaad niet zo mooi uit, deze heb ik daarom weggehaald. Dank je wel voor de tip. :)

De rondjes heb ik zoals je zei licht gesmudged, hopelijk is dit meer wat je bedoelt. :)

@ flippie13: Ik heb de hele sig iets naar rechts geplaatst, waardoor hij aan de rechterkant iets minder leeg lijkt. Dank je voor de tip. :)

Bewerkt: door Kloep

Meestal wordt er afgeraden om een tekst te bewerken met bevel & emboss en hem gewoon strak en clean te houden.

Maar hier heeft het echt wel een mooi effect.

De rondjes zijn nu inderdaad minder storend en toch heb je zo het lichteffect behouden.

Ik zou nog wat effecten nemen die je gebruikt hebt in de achtergrond en er een paar boven de tekst plaatsen.

Je rotate de effecten en laat ze mooi meevloeien met de tekst. Wel heel miniem, je wil het niet te druk maken en zo de tekst van de voorgrond halen.

Maar hij is nu inderdaad al veel mooier geworden. ;)

Edit:

Ok Kloep, had ik niet opgemerkt. :)

Bewerkt: door Dizzee

Ziet er erg mooi uit. De lijn door de tekst heen geeft een mooi en modern effect en ook de licht effecten zijn mooi. Al had het van mij op sommige plaatsen wel iets meer belicht mogen worden. Zoals rechtsonder de 'K' en rechts van de 'P'. De signature is zeker heel erg mooi geworden. Zou je ons kunnen vertellen welke bevel and comboss instellingen je hebt gebruikt?

Rate: Zeer goed.

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

@ Dizzee: Zo goed als alle effecten die ik heb gebruikt staan boven de tekst. Dit zorgt voor de licht wisselende kleur van de tekst.

@ Bierbuikje: Ik heb het op sommige plaatsen iets donkerder gehouden, omdat mij dit mooier leek. :puh: Over een tutorial valt natuurlijk nog te praten. :engel:

Geplaatst:

Dit is gewoon een erg goede tekstsignature. Je hebt mooi de buitenkant wat donker (wat zeg ik: zwart) gemaakt om het woord Kloep er mooi uit te laten springen. De achtergrond is perfect, al zou ik het een paar kleurtjes donkerder doen dan de tekst. De groene gloed hoeft van mij niet persee, maar het sluit er mooi op aan.

Al met al een prachtige signature.

Geplaatst:

Erg goed. Versie 1 zie ik niet ( :-( ) maar de tweede vind ik in ieder geval erg goed gelukt. Het mag iets glanzender i.p.v. het wat doffe licht. Nog een beetje met de lichtinval spelen zou het wat meer diepte kunnen geven, alhoewel dat nu ook al prima is. Verder is het gewoon top. :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...