The360box Geplaatst: 30 januari 2010 Rapport Geplaatst: 30 januari 2010 Een van mijn favorieten maar vaak valt hij opeens uit, ik overval de sucaritie car en rijd daarmee naar de choppeer, vlieg en land op het schip en spanw dan automatisch terug naar single player, zonder reden en opeens, mijn medespelers ervaren dit ook allen met mij, komt vaak voor waardoor ik tijd verspil. Reageren
jvj Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Een van mijn favorieten maar vaak valt hij opeens uit, ik overval de sucaritie car en rijd daarmee naar de choppeer, vlieg en land op het schip en spanw dan automatisch terug naar single player, zonder reden en opeens, mijn medespelers ervaren dit ook allen met mij, komt vaak voor waardoor ik tijd verspil. Ik geloof dat dit bij mer gamers een bug is. Niets aan te doen denk ik. Reageren
killastylo Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 ik heb dit idd ook erg klote maar als ik het met een vriend speel is er niks aan de hand miss moet je dat is proberen. Reageren
The360box Geplaatst: 31 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 BIj mij kwam het pas na een tijdje voor, probeer te zoeken naar Rockstar helpdesk maar vind er geen een in Nl. Reageren
jvj Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 (bewerkt) BIj mij kwam het pas na een tijdje voor, probeer te zoeken naar Rockstar helpdesk maar vind er geen een in Nl. In het engels dan maar? of kan je dat nog niet zo goed? En daarbij, wat gaat Rockstar daartegen doen? Op PS3 komen er toch geen patches uit? Bewerkt: 31 januari 2010 door jvj Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 31 januari 2010 Rapport Geplaatst: 31 januari 2010 Heb daar altijd al last van gehad en meer mensen die ik ken hebben daar last van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.