Jump to content

Nieuwe PC

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen ik wil graag een nieuwe pc alleen ben ik niet zo heel goed in het samenstellen van PC's. Ik speel graag games zoals Far Cry 2 etc. (heavy dus). Ik wil er ook graag GTA4 op kunnen spelen dit zijn mijn eisen; (Zo goedkoop mogelijk het liefst onder de €400,)

• 4gb Ram
  • Nvidia 9800 (Met min. 1GB)
  • Dual Core/Tri Core
  • Goede Geluidskaart
  • Een Koeling die mijn PC lekker lang goed koel houdt zodat ik kan no-lifen.
  • Windows XP (Home Premium ofzo.)
  • Goede netwerkkaart
  • Geen laptop
  • Geen monitor
  • geen muis
  • geen toetsenbord
  • min. 2 USB ingangen/ max. 4
  • Zo'n goedkoop mogelijke behuizing.

Veel geluk met het samenstellen en maak mij blij! En PM mij even als je hier hebt gepost!

Geplaatst:

Voor zo'n budget ga je het niet redden ben ik bang. Daar zat ik een paar jaar geleden ook mee, toen PS3 gekocht (was altijd al fan van PS). Nooit spijt van gehad en kost maar 300 euro tegenwoordig voor een PS3 slim met 120 GB. 1 nieuwe game erbij kost 60€ en je zit op 360€. Das het enigste gamesysteem die ik voor onder de 400€ kan samenstellen :puh: . Of een 360, das persoonlijk. Maar een goede gamepc lukt erg lastig voor dat bedrag. Of je moet het bedrag verhogen...

Geplaatst:

Tja, zoals gta master 1 al zei, met 400 euro als budget... daar red je het moeilijk mee een goede pc samen te stellen. Ik zou, de zooi die je nu hebt, upgraden. Je koopt wat onderdelen, zoals een processor, videokaart, ram geheugen, voeding (als je huidige voeding niet genoeg watt levert) en misschien een moederbord als je processor die je koopt niet dezelfde socket heeft als het moederbord zelf. Upgrade die zooi van je, het is goedkoper.

Geplaatst:

En PM mij even als je hier hebt gepost!

Klik op de knop 'Abonneren' bovenaan, zodat je bij elke nieuwe reactie een PB krijgt. Dat is een stuk handiger voor iedereen. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nu dit systeem;

4GB DDR2-RAM

Nvidia 7300GT 1GB

2.8GHZ Pentium D Processor

Vista Home Premium 32-Bit

Moederbord: AsRockConroe945G-DVI

Wat moet er verbeterd worden;

• Videokaart (Zoals in de eerste rij vermeld).
  • Koeling (Hij draait stationair al rond de 50C)
  • Bestruringssysteem hoeft niet ik heb windows XP/7 Al besteld.
  • Misschien een Tri/Quad-Core

Bewerkt: door >$bram$<
Geplaatst:

Ja, maar een 9800GT is tegenstrijdig met zijn wens heavy gamen.

Bijkomend fijt is dat de 9800GT momenteel in de laatste fase van zijn glansrijke carrière aangekomen is en de nieuwste games niet meer vol kan draaien. Bovendien heeft jouw kaart 512MB aan geheugen, terwijl $bram$ 1024 MB geheugen op zijn kaart wilt. Ik heb daarom jouw winkelwagen aangepast met een GTS250. Toegegeven, dit is ook niet de meest moderne kaart meer, maar voor vrijwel dezelfde prijs als een 9800GT bied de GTS250 aanmerkelijk meer prestaties. Ook heb ik Windows 7 uit we wagen gehaald, want zoals te lezen is 3 posts onder deze van mij, heeft hij Windows 7 reeds in zijn bezit. Dan kom ik uit op een bedrag van 401 euro, slechts lichtjes boven budget.

=1&product[80156]=1&product[242401]=1&product[224667]=1&product[256839]=1&product[242662]=1&product[194657]=1"]Klik voor de winkelwagen

Geplaatst:

=1&product[242401]=1&product[224667]=1&product[245680]=1&product[235982]=1&product[256839]=1&product[242662]=1&product[194657]=1"]Klikje

Hier een systeem van net geen 500 euro.

Mischien kan je je kast nog hergebruiken+ je harde schijf + je dvd brander scheelt je alweer bijna 100 euro.

als je daar nou gewoon zoals de TS al zei een 9800gt van maakt dan scheelt dat al weer 'n heleboel

klik

Die 5750 is anders wel stukken beter en maar €20,- duurder. Het zou zonde zijn om dat niet te doen.

Geplaatst:

Die 5750 is anders wel stukken beter en maar €20,- duurder. Het zou zonde zijn om dat niet te doen.

Laat 'm.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...